-Δεσποινις Βενιερη και δεσποινις Παυλατου θα σταματησετε να μιλατε καποια στιγμη η μηπως να παρω την ταξη και να φυγω για να ειστε πιο ηρεμες?
-Μααας συγχωρειτε Κυριε Καρρα,δεν θα ξανασυμβει..
Η Ελενα καταντραπηκε που τους εκανε παρατηρηση ο καθηγητης αλλα η Ζωη δεν ελεγε να το κλεισει με τιποτα,της ειχε πιασει λογοδιαρροια και δεν ελεγε να σταματησει,ηθελε ντε και καλα να την πεισει να πανε το αλλο σαββατοκυριακο με τα παιδια στον Πορο και η Ελενα εκανε το λαθος να της πει οτι θελει να διαβασει,τι το ηθελε..?Και ολοι την ωρα ο καθηγητης τις κοιταζε να σταματησουν αλλα εκεινη τιποτα..
-Ναι μας εκανες την μουρη κρεας..
Της ειπε η Ζωη ειρωνικα για τον καθηγητη.
-Τι ειπατε Δεσποινις Παυλατου?
Τωρα η Ελενα ηθελε να ανοιξει η γη να την καταπιει,επιτοπου σκουντηξε την Ζωη κατω απο το εδρανο της να σταματησει,εκεινη ομως απτοητη συνεχιζε να ειναι ειρωνικη.
-Τιποτα Κυριε Καρρα,απλα ειπα στην φιλη μου οτι σημερα στο σπιτι θα φαμε κρεας.
Ο καθηγητης την κοιταζε υπολογιζοντας αν επρεπε να της δωσει σημασια για το ψεμα της η να προχωρησει κι ευτυχως δεν ασχοληθηκε αλλο.
-Το νου σας Δεσποινις Παυλατου....και σεις Δεσποινις Βενιερη....προσεχετε τις παρεες σας δεν ειναι σωστο να σας πηγαινουν πισω...
Τους λεει και συνεχιζει το μαθημα...Η Ζωη νευριασε επιτοπου με την σποντα του καθηγητη αλλα δεν ειπε κουβεντα,υπεμεινε την υπολοιπη ωρα σκυθρωπη πανω απο το βιβλιο της χημειας...
Στον δρομο της επιστροφης για το σπιτι η Ζωη κατεβασε οτι βρισια μπορει να σκεφτει ανθρωπινος εγκεφαλος για τον καθηγητη.
-Τολμαει να μιλησει ο πιθηκος,ο ουρακοταγκος για κακη επιρροη?Ειμαι εγω κακη επιρροη?
Ρωταει την Ελενα,εκεινη κανει πως κοιταει γυρω γυρω για να αποφυγει να απαντηση θελωντας να την πειραξει..
-Θα βρεξει ακουσα..
-Ρεεεε εισαι σοβαρη,ειμαι εγω κακη επιρροη?
-Ελα ενταξει πλακα κανω...Εννοειται πως οχι,αλλα και εκεινος την δουλεια του ηθελε να κανει και εμεις δεν τον αφηναμε..
-Ουτε δυο εδρανα πισω δεν μας ακουγαν και τον ενοχλουσαμε κιολας,τι μας λες ?Κι αν θελει να μιλησουμε για κακες επιρροες να κοιταξει την μουρη του,που πηγε και τα εφτιαξε με την Δελλη την στριμενη,την κομπλεξικη...χααααα νομιζει πως το κρυβει κιολας..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το μυστικο...!
Romance-Ελενα εισαι καλα ,πες μου χτυπησες? -Καλα ειμαι ,τι συνεβει δεν καταλαβα? Του λεει σαν χαμενη. -Συνεβει οτι πηγες να αυτοκτονησεις,αλλα ευτυχως σε προλαβα..Εισαι με τα καλα σου Ελενα?αλλα τι ρωταω.. Της μιλαει αυστηρα ενω εκεινη προσπαθει να του ε...