Άτιτλο κεφάλαιο 4

11 1 0
                                    


Η Ελενα καθοταν στην ακρη του κρεβατιου και περιεργαζοταν το δωματιο του Ορεστη...Δεν ειχε δει ποτε το σπιτι αυτο πως ηταν μεσα αλλα δεν περιμενε να ειναι τοσο μοντερνο αφου εξωτερικα εμοιαζε πολυ κλασσικο....Το δωματιο του ηταν απλο αλλα σικατο,το αντιθετο απ οτι θα φανταζοταν για εκεινον...ηταν σε γυινες αποχρωσεις,με λευκους τοιχους εκτος απο εκεινον πισω απο το κρεβατι του ο οποιος ηταν επενδυμενος με φυσικο ξυλο...Το κρεβατι του ηταν υπερδιπλο με σκουρο γκρι κεφαλαρι και λευκα σκεπασματα..ηταν κολλημενο στον τοιχο ακριβως απεναντι απο την ταιραστια τζαμαρια που καλυπτε ολο τον απεναντι τοιχο...Ποσο ζηλεψε αυτο το σημειο,πολυ θα ηθελα να ξαπλωνει και να ξυπναει βλεπωντας τον κηπο και τον ουρανο,φανταζε τοσο γαληνια...Ακουσε θορυβο και ειδε τον Ορεστη που ειχε παει να φερει το φαρμακειο απο πανω για να τις φροντισει την πληγη στο ποδι...Πηγε και ακουμπησε το κουτι πανω στο κομοδινο και ειδε την Ελενα να μαζευετε στην ακρη του κρεβατιου.Ενιωθε αβολα,ξαφνικα βρεθηκε μ εναν αντρα σ ενα δωματιο μονη της καθισμενη σ ενα κρεβατι,ε δεν το ζουσε και συχνα...

-Ελα πιο κοντα δεν μπορω να δω απο κει το τραυμα σου...δεν θα σε φαω μην φοβασαι..

Της λεει περιπαιζοντας την...Η Ελενα μη θελωντας να την περασει για κανενα παιδακι πηγε αποφασιστηκα και εκατσε διπλα του κανοντας την ανετη..Ο Ορεστης οταν την ειδε να καθεταιεβγαλε ενα γελακι καταλαβαινοντας ακριβως τι σκεφτοταν...΄΄πρεπει να μην την εχουν φιλησει ουτε στο μαγουλο΄΄λεει στον εαυτο του και την κοιταει καθως ανοιγε το κουτι να βγαλει το βαμβακι και το οξυζενε...την παρατηρουσε ολοι αυτη την διαρκεια και του φαινοταν περιεργο να μην την εχουν αγγιξει,ηταν πραγματι πολυ ομορφη και αναπτυγμενη για την ηλικια της,αν ηταν συμμαθητρια του σιγουρα θα την κυνηγουσαν ολοι στο σχολειο του...και αυτος,παραδεχεται...την εβλεπε που επεξεργαζοταν το τραυμα τηςκαι εσμιγε τα φρυδια της και ταυτοχρονα σουφρωνε ελαφρα τα χειλοι της..του φανηκε πολυ χαριτωμενο και τα χειλοι της ηταν ζουμερα και γεματα σαν κερασια σκεφτηκε γιατι ειχαν το χρωμα τους..ποιος ξερει μπορει να εχουν και την γευση τους...

-Ορεστη ολα καλα?

Η Ελενα τον εβλεπε να την επεξεργαζεται και ενιωσε αβολα,΄΄σιγουρα θα σκεφτεται ποσο χαζη ειμαι,αφου νομιζει οτι πηγα να αυτοκτονησω,τι ντροπη΄΄ σκεφτεται,΄΄δενμπορω ομως να καθομαι ετσι και να με κοιτα΄΄ ετσι του φωναξε καμποσες φορες το ονομα του και τον ειδε να ξυπνα απο τις βαθυτερες σκεψεις του ..

Το μυστικο...!Where stories live. Discover now