Άτιτλο κεφάλαιο 3

10 1 0
                                    



Ο Ορεστης εχοντας αρχισει η εξεταστικη του,εχει πεσει μετα μουτρα στο διαβασμα.Θελει να τελειωσει οπωσδηποτε,δεν θελει να απογοητευση την οικογενεια του αλλα πανω απ ολα τον ιδιο,εχει προσπαθησει πολυ για να φτασει εδω που ειναι και τωρα που πλησιαζει θα βαλει το μεγιστο των δυνατοτητων του να πετυχει....Ευτυχως που η επιστροφη της αδερφης του πεφτει με το τελος των εξετασεων και δεν θα του αποσπαση την προσοχη..Η Αρτεμης λειπει εδω και 4 χρονια απο την Ελλαδα και αποφασισε επιτελους να γυρισει..Μετα τιςσπουδες της στην παιδοψυχολογια εφυγε για την Αγγλια και απο τοτε αφου τελειωσε το μεταπτυχιακο ,εργαστηκε σε ενα ιδρυμα για παιδια με ειδικες να αναγκες ,τωρα ομως θελει να επιστρεψει..

Γυρω στο μεσημερι,αποφασισε να κανει ενα διαλλειμα αποτο διαβασμα και να φαει κατι,σκεφτηκε να παρει την Μαιρη να πεταχτουν στο κεφαλαρι αλλα αμεσως το μετανοιωσε...Καλα περναγε μαζι της αλλα γινοταν κολιτσιδα τις περισσοτερες φορες ,αντε να την ξεφορτωθει μετα ,σκεφτοταν...Την ιδια στιγμη χτυπαει το τηλεφωνο και ειναι η Μαιρη...΄΄δεν ζηταγα κανενα λαχειο΄΄λεει και περνωντας μια ανασα το σηκωνει.

-Ελα Μαιρη τι κανεις?

-Μωρο μου ,που εισαιχαθηκες παλι.

Του λεει με παραπονο,εκεινος σηκωνει το βλεμμα ψηλασαν να λεει αρχισαμε,ανοιγει την μπαλκονοπορτα και αρχιζει να περπαταει στον κηπο να τον χτυπησει λιγο ο αερας.

-Σου ειπα εχω εξεταστικη πρεπει να διαβασω .

-Ναι αλλα εμενα ποτε θα με δεις,δεν σου εχω λειψει καθολου?

-Ελα ρε Μαιρη τωρα κανεις σαν μωρο...τελος παντων αν θες ετοιμασου να περασω να σε παρω σε 20 λεπτα να παμε να φαμε κατι,αλλα μην αρχισεις μετα τα παμε αλλου γιατι εχω διαβασμα..

-Δεν καταλαβα Ορεστη υπο ορους θα βγαινουμε,δεν μ'αρεσει αυτο..

Του λεει δηθεν αυστηρα,για να δειξει οτι ενοχληθηκε.

-Μαιρουλα μου αν δεν σ αρεσει τον δρομο σου/

-Δεν ειπα αυτο Ορεστη.

Του λεει με πανικο καταλαβαινοντας το λαθος της.

-Τοτε τι εννουσες ρε Μαιρη.?.

Της λεει και καθεται κατω ακουμπωντας στον φραχτη για να χαλαρωσει..Η Μαιρη μην ξερωντας πως να το διαχειριστει αρχιζει να κλαψουριζει και να βγαζει τα γυναικεια μεσα της..

Το μυστικο...!Where stories live. Discover now