kráľovna temnoty

124 8 2
                                    

Pohľad Diany

,, Mami Violet je preč. Teraz som ja nástupcom trónu "
Ozvala som sa išla za ňou.
,, Violet zastupy Princ Medison Diana. "
,, Prečo! "
Skrikla som na otca.
,, Už som tí hovoril že nedokázala by si ochrániť ríšu "
,, To nieje Fer!!!! A Violet vedela?!?! Vyhnali ste ju!! "
Zrvieskla som a zavrela do izby.



,, keď nebudem kralovns dobra, tak budem kráľovná temnoty a ukážem im ako ľahko sa dá zničiť kráľovstvo druhej strany! "
Začala som sa smiať.

Pohľad Eleny

Došli sme demov kde nám to Violet vysvetlila.
,, Galara je niečo ako zviera a démon zároveň. Je z druhej strany. Naša krajina sa delí na dve. Temna strana a Solaria. U nás vladne mier zatiaľ čo temnota sa nás snaží zničiť a ovládnuť  našu stranu"
,, A tá vasa galaxia je od nás ďalejko? "
Spýtal sa Honza.
,, Noo 567-miliard kilákov určite"
Pozrela naňho.
,, a ako ju odvezieme späť ?"
,, neodväzieme. Zabijeme "
Usmiala sa na Vitu Violet. Ja som nechápavo pozrela na ostatných.
,, nemáme inu možnosť "
Povedala Viky a išla za Violet.
,, Kde idete? Ja idem na Loren sama"
,, Trhni si fialka "
Usmial sa Honza. Violet sa naňho len pozrela a pukla bublinu zo žuvačky. Sadla  na Loren a my tiež.
,, Niekto musí robiť návnadu"
Pozrela na nas. Všetci sme sa pozreli na jednu osbu.
,, Čože? "
Vystrašene na nás pozrel Nikolas.
,, Prečo sa na mňa tak pozerate "
Čumel na nás. Honza sa len usmial.
,, Si celkom dobra návnada "

Pohľad Nikolasa

Chodil som po ceste a spieval pesničky aby mu bolo veselšie a nemyslel na to že MA MÔŽE ROZTRHAŤ DIVÁ ZVER Z INEJ DIMENZIE!!!

🎵keď si v nebezpeči tlieskaj rukami 🎵
*ťap ťap*
🎵keď si v nebezpeči tlieskaj rukami 🎵
*ťap ťap*
🎵keď si kurva v nebezpeči, keď si kurva v nebezpeči, KEĎ SI KURVA V NEBEZPEČI TLIESKAJ RUKAMI🎵
*ŤAP ŤAP *

Tento krat som nezatlieskal ja ale niekto za mnou. Hneď som sa otočil bola to Galara. Skoro som sa posral od strachu . Začal som utekať jak Sonic niekam do piči. Dostal som sa na lúku kde som sa potkol a spadol. Galara sa začala ku mne približovať.
,, Ježiši na nebesiach u všetkých svätých! Poseidon, zeus... "
Začal som všetkych menovať.
,, hara! "
Niekto zvrieskol. Pozrel som hore. Bola tam Violet a spol. Honza s Lisou zaskočili z draka a Jennie im urobila šmýkalku z vody aby sa dostali dole. Hneď ako boli dole Honza škočil na Galaru.
,, Jennie "
Usmial som sa a bežal za Jennie.
,, Ľudia potrebujem asi pomoc! "
Ozval sa Honza. Hneď pribehla Elena s Vitom ktorý mu pomohly. Galara sa pozrela na Jennie a skončila na ňu.
,, Jennie! '
Zhodil som ju. Violet zobrala nejakú bombu a hodila do ku nej. Po 2 sekundach Galara vybuchla.
,, a je to"
Usmiala sa.
,, Jennie si v pohode? "
Pozrel som na ňu.
,, áno som"
Usmiala sa na mňa. Vdýchol som si.
,, najprv som si hovoril že tam u vas musí byť sranda ale teraz rozmýšľam že môj svet mám tiež rad "
Usmial sa Adam.
,, nechceš tam bývať. Je to tam nebezpečné "
Ozvala sa Violet.

Pohľad  Jennie

Pozrela som na ruku. Mala som tam kusanec od Galary. Išla som za Violet.
,, Violet? Keby ťa Galara kusla-"
,, tak si mŕtva"
,, ČO?! "
,, Galara má v sebe rádioaktívne slizi. Keď ťa kusne dostanú sa ti do krvy s hrozí smrť "
Pozrela na mňa Violet.
,, prečo sa pýtaš? "
Spýtala sa.
,, E.... Ja... Len tak... "
Pousmiala som sa. Violet išla za ostatními. Ja som ostala stáť. Čo teraz budem robiť...

Pohľad  Vity

,, hej ľudia to niečo ostalo"
Pozrel som na nich a zobral nejaký kluč.
,, Ukaž to"
Vytrhla mi to Violet.
,, super. Hologram Pozvánky"
Usmiala sa.
,, je to klúč dopiči "
Nechapal Honza. Violet naňho pozrela a potom klúč hodila na zem. Rozviestil sa a ukázal list.

Mila Violet.
Viem že si bola vyhnaná na planétu Zem ale v Solárii máme problém. Tvoja sestra Diana sa dostala možno k moci a kráľovstvom má veľké problémy. Celý Zámok solárii je bez  jednej živej osoby. Je v totálnej temnote. Máš svolenie sa vrátiť .

             Alahan Larbry

,,To je sviňa! "
Naštvala sa Violet.
,, Kto je Alahan? "
Spýtal som sa.
,, Správca knižnice. Sem tam sme sa bavili. Niečo sa u mňa deje. Musím tam ísť."
Isla ku drakovi.
,, ideme s tebou! "
Skríkla Elena.
,, nejdete! Je to moja vec! "
,, bez našej pomoci sa tam nedostaneš! Neotvoriš bránu! Len ja s Adamom to dokážeme! "
Zvrieskla na ňu Viky. Violet sa zamyslela.
,, pod podmienkou že nepoviete že ste smrteľníci vas tam zoberiem "
Pozrela na nás.
,, plati "
Ozval som sa.

Pohľad Diany

,, Mamiiii hádaj kto sa zmocnil trónu"
Usmiala som sa a išla k rodičom.
,, Diana... Diana preboha vyzeraš inač "
Pozrel na mňa otec.

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.



,, Ďakujem. "
Usmiala som sa.
,, Diana to žezlo nechaj! Je temnoty! Má veľkú silu! "
Skríkla na mňa mama.
,, Ja viem matka! A preto ho mám. Ja som terak kráľovná ! Nemohla som byť kráľovna solárii tak budem kráľovma temnoty a ovladnem celú galaxiu!!! "
Zvrieskla som.
,, teraz je moja rada! Moja rada vládnuť!!  A vy má budete počúvať inač vas uvalim do spánku s celým kráľovstvom!!! "
Skríkla som.
,, Diana, my nikdy nebudeme počúvať tvoju temnu stranku"
Ozvala sa mama.
,, Tak zhebni"
Usmiala som sa a mávla žezlom.

Premenila som ich na kámeň

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Premenila som ich na kámeň. Začala som sa smiať a vyšla na balkon okolo kráľovstva som urobila zelený mrak aby uspal každého kto prišiel do môjho areálu.

Slávna Dvojka 3 - Kliadba nesmrteľnostiWo Geschichten leben. Entdecke jetzt