to nebude ľahký týždeň

120 9 13
                                    

Pohľad Eleny

Keď sme prišli  postavili sme sa sa do rady pred hotel kde čakali az im povedia izbu . YouTubery sa predbehli a naši chalani sa nam vysmkali.
,, príjemne čakanie "
Zasmial sa Honza. Ja som sa usmiela a išla ki jednému vedúcemu s dievčatami.
,, dobry. Som Elena Melody.  Necitim sa moc dobre.... Opustil má frajer a rady nenávidim.... Nemohli by ste nam povedať prosim kde sme? "
Smutne som nanho pozrela. On sa na mňa ismial.
,, Ou áno kraska h. neď. Izba 310. Ste tam všetky spolu "
Usmial sa na nás. Ja som sa usmiala na Dvojčatá a spol ktorých sme obehli . Druhý vedúci nám zobrali kufre  do izieb.
,, To bude ešte sranda "
Zasmiala sa Viky a vbehla do izby. Po hodinke sme išli do hlavnej siene kde nám mali povedať ako to bude predbiehat a potom tými.

Pohľad Honzi

Sadli sme si na Zem do zadu  aby sme sa mohli hrať na mobile. Kým vysvetlovali čo sa má a nema ja som s Nikolasom hral karty na mobile.
,, ty kokot piče prehrávam "
Zahundral Nikolas.
,, to je mi to lito :("
"Smutne" Som naňho pozrel.
,, A ešte jedna veľmi vážna vec, YouTuberi niesu vedúci. To znamena že keď vám povie Youtuber aby ste po niečo išli atď, tak to urobiť nemusite. Pokiaľ to povie Vedúci, musíte to urobiť "
Ozvala sa vedúca. Ja som spozornel. Kurva teraz nemôžem manipulovať tábítnikov!  To je tak chujový tábor že to až bolí!
,, a YouTuber nemote mať nič s tábornikom alebo tábornik s YouTuberom. Pokiaľ zistite že nejaký čas kamarat mal niečo s YTB môžete to ísť nahlásiť "
Usmiala sa vedúca. Už som zacal začal hmatať okolo seba kde mám tu jeblú rozbušku nech tu kurvu dostavím. Nemôžem ich využivať, nemôžem manipulovat a nemôžem mať s nimi sex?! Kurva!!! A čo tu mám robiť!!! Hrať sa na slušného chlapčeka?! Buzeranti debilní!
,, Ja vidim na tebe jak sa ti tie pravidlá nepáčia"
Zadmial sa Vita.
,, nemôže jebať naš devkar :D. Divíš sa anielik blbeček? "
Zasmial sa Mattem.
,, Tabornici tá nemôžu počúvať takže tá má El v piči a nemôžeš s nimi nič mať takže si v dvojitej piči ;) "
Usmial som sa naňho a dal na javo že s Elenou ani nepozná.
,, A ty tiež ;),
Žmurkol na mňa. Ja som sa naštval. Chcel som mu niečo bodnuť do nohy. Ale čo? Jedine  prst nejakého decka.
Po chvíli začali hovoriť teami.
,, tak a teraz sa modlime aby sa dostali dievčatá k nam "
Zasmial sa Adam.
,, aké dievčatá? "
Usmial sa na nás Porty.
,, to je jedno "
Pousmial som sa a naznacil nech sa nesere do našich vecí a rozhovorov.
Elena  Violet a Jennie sa  dostali k nam za čo sme boli radi. Lisa s Viky išli k Bratovi a debilovi z krajiny OS. Deti sme zobrali do druhej miesnoti aj s vedúcou  ktorá mala strážiť naš team aby sme nerobili debiliny. Pff... Prosím vás.... Tým Morves? A probelmy? Kokot. My problemy robiť nebudeme :).
,, teraz by  ste  sa mali zoznámiť a-"
,,prosím ťa Barbora. Nepotrebujeme ziadne zoznamkvačky. Vedia kto som. Som celebritka  sama o sebe "
Usmial som sa . Elena sa chitila za hlavu a Violet s Jennie sa začali smiať.
Nakoniec sme sa zoznamiť museli a potom vymyslieť  meno teamu. Vymýšľali sme celkom dlho.
,, máme vôbec oredstavu ako to bude znieť? "
Pozrel na mňa Nikolas.
,, Dobre !!! Musí to byť niečo čo druhý tým poníži. Niečo ako...."stojíš vedľa nas " Alebo niečo take"
Skríkol som.
,, Je mi to lito "
Usmiala sa Violet.
,, Je mi to lito? A prečo? "
Nechápal Nikolas.
,, JE MI  LITO! TO MENO!!! TAK SA BUDEME VOLAŤ! "
Skríkol som. Všetci suhlasili . Večer sme sa stretli s Vitom a Adamom spoločne s El a ostatnými dievčatami.
,, aj teba napadlo meno Je mi to lito? "
Spýtal sa Vita.
,, Hej. Ale narozdiel od teba sme ho dali teamu "
Usmial som sa.
,, ako to viete že ste obaja na to mysleli? "
Ndchapala Violet.
,, Sme dvojčatá. "
Zasmial sa Vita.
,, ako máte izby? "
Usmiala sa Lisa.
,, my 4 mame spolu. "
,, aj my"
Zasmiala sa Viky s Adamom.
,, Choďte radšej do izby než vás tu s  nami uvidia "
Zasmial sa Nikolas.
,, Dobre laska "
Usmiala sa jennie a pobozkala.
,, Tyuden bez sexu? Boha to je horsie jak Koncentračný tábor! "
Skeíkol som.
,, Buď ticho. Nieje to horšie. Ani nevieš čo sa tam robilo. A vydržíme to dobre? "
Pozrela na mňa Elena a pobozskala. Zaliezli do izieb a my sme išli s Youtbermi do baru vedľa jedálni. Všetci sme tam pily. Deti už spali takže sme to mali celé pre seba.
,, Niekto mi tu chýba"
Ozval sa ožratý Adam.
,, a kto? Tvoja matka ?"
Zasmial sa Vaďák.
,, Porty "
Pozrel na nas Vita.

Slávna Dvojka 3 - Kliadba nesmrteľnostiWhere stories live. Discover now