krv Dvojničky

155 8 1
                                    

Pohľad Honzi

Viem že toto sa nevída  a nepočuje ale s otocom El sme sa DOHODLI že zajtra (dnes) sa stretneme a skusime ho vypátrať. Prečo? Elena je dvojnička, to znamená že má vzácnu krv. Obaja ku chceme ochrániť. Začali sme pozerať nahrávky a miesta kde sa objavoval.
,, Na nahrávke číslo 23 je stará továreň za mestom. "
Ozval som sa.
,, ulička vedľa divadla číslo 12 "
Zahlásil Milan. Obaja sme všetko prešli. Pozerali sme na záznami . Nakoniec sme išli na miesto kde bol  zachytený  posledne.
,, kto šoferuje? "
Spýtal sa má.
,, Jasne že ja. "
Usmial som sa.
,, teba k volantu nepustim "
,, Prečo "
,, Lebo si 18 ročny vrsžebný puberťák ktorý sa miluje hrať na Taryho "
Ozval sa a kukol na mňa.
,, ja budem šoferovať. Kľudne si ma aj priviaž ale budem "
Zavrčal som.
,, Ok. '
,, fakt? "
,, áno. "
Usmial sa na mňa a a ja na neho. Išiel som ku autu. Odrazu má chitil, zobral lano a zaviazal.
,, čo robiš! "
,, nebudes šoferovať! "
Začali sme sa hadať. Zaviazal mi ruky aj nohy a hodil do zadu.
,, Kurva tak má daj aspoň do predu! "
Skríkol som. Milan prekrutil očami a otvoril dvere. Ja som doskakal do predu. Išli sme jeho autom.
,, moje je krajšie a rýchlejšie "
,, Audina je kurva dobre auto Honza! "
,, Lamborghini je lepšie ;) '
,, Neni"
,, je. Ale ja mám iné ako ostatný! "

,, a čím je maš ine? ",, videl si niekde inde lambo ktoré svieti? Ja nie

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,, a čím je maš ine? "
,, videl si niekde inde lambo ktoré svieti? Ja nie. Takže mám krasne auto a ty sa zahrab zo svojou Audinou"
Ozval som sa.

,, ale aspoň uznaj že je pekna ",, Pekná je no na moje nema! "Skríkol som

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


,, ale aspoň uznaj že je pekna "
,, Pekná je no na moje nema! "
Skríkol som. Nakoniec sme vyrazili. Vždy keď sme zastavili na semaforoch, ľudia na nás čumeli. Sedel som zviazny a čumel do blba.
,, musí byť sranda na nás pozerať "
Usmial som sa.
,, To si piš.  Vrah zviazaný nie preto lebo zabija ale preto lebo chcel šoferovať "

Pohľad Eleny

Sedela som doma a písala denník. Vita bol hore a Lisa, nikolas, viky a spol niekde išli  do prdele. Sedla som pri okne a písala kým som niečo nepočula.
,, Vita? "
Spýtala som sa a pozrela okolo. Nikto tam nebol. Postavila som sa  a išla to omrknuť. Nikto nikde. Odrazu som zase počula ako niečo rachlo. Zľakla som sa strašne. Začala som pozerať všade okolo. Otočila som sa za seba, stala tam nejaká postava ktorá hneď zmizla. Začala som pozerať úplne všade.
,, Vita?!?! Kde ste kto! "
Začala som kričať od stresu.
,, Elena si v pohode? "
Pribehol z hora Vita. Rozbehla som sa za nim a objala.
,,Vďaka Bohu... Bála som sa. "
,, a čoho? "
,, ja neviem.. Niečo som počula a odrazu za mnou niečo bolo-potom to zmizlo a-a... "
,, možno sa ti to len zdálo El"
,, Nezdálo... No možno... Ale tie zvuky, to všetko... "
Pozrela som do zeme. On má objal.

Pohľad Jennie

Honza vypadol z mesta s Fotrom Eleny tak ja , Lisa a Nikolas sme išli do mesta na nakupy. Nikolas nemal čo robiť tak sme ho prinútili. Chodil s nami a pomahal vyberať.

N: nie to sa mi nepáči

L: a čo toto?

N: kurva to čo je?

J: a toto?

N: daj mi to preč z očí fuj!

Kritizoval každé jedne šaty.

L: a čo toto?

N: to sa hodí

J: a toto?

N: omg to mega! Ber to!

J: OMG JEMU SA NIEČO PÁČI

L: OMG

začali sme si z neho robiť srandu.
,, Ha ha! Len sa smejte! "
Pozrel na nás.
,, Poďme radšej do MacDonaldu "
Zasmiala sa Lisa. Všetci sme dali za pravdu a išli sme.

Pohľad Vidraila:

Krása. Viky je do mňa blázon. Splnil som to čo chca odomňa Sofia. Už len ich nalákať . Ale tomu musím dát čas. 2 týždeň MINIMÁLNE. Nech mi veria čo najviac ;).  Viky so mnou išla do parku.
,, Tak, čo budeme robiť? "
Usmiala sa na mňa.
,, čo budeš chcieť "
Zasmial som sa.
,, Ja sama neviem čo chcem momentálne robiť "
,, tak Poďme do Reštsucie ;) pozývam"
Usmial som sa na ňu. Viky sa zasmiala a bežali sme do reštaurácii.

Pohľad Lovca

Keď sme prišli, odviazal som Honzu.
,,konečne Kurva "
Zahudundral a pozrel na mňa.
,, drž hubu Ofinka a ideme "
Usmial som sa a išli sme. Bolo tam všetko rozbite.
,, Niekde tu sa nachádzala mŕtvola "
Ozval som sa.
,, agenti zabalili telo ? "
Spýtal sa Honza.
,, áno už dávno. Prečo? "
Spýtal som sa .
,, Tak pokiaľ ho odpratali... Čo tu robí toto"
Spýtal sa. Hneď som sa otočil neveril som. Na stene bolo obesene dievča bez ruk a nôh. Prišlo mi až zle.
,, to nieje možné "
Nechapal som to. Odrazu sme za sebou niečo počuli. Hneď sme sa otočili.
,,čo to bolo?! "
Skríkol na mňa Honza.
,, Honza pokiaľ si zo mňa robiš srandu a to robiš ty tak si ma nepraj! "
Skríkol som.
,, máš pocit že sa mi s takým niečim chce stať?! "
Zvrieskol na mňa. Odrazu sa lano preseklo ad o dievča spadlo k nam. Obaja. Sme začali kričať m ten chlap a objvail za Honzom a zlomil mu väz v krku.
,, Nie! "
Skríkol  som. Chcel som. Chcel som ísť za nim no niekto má potkol s stratil som vedomie.



Slávna Dvojka 3 - Kliadba nesmrteľnostiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora