Pohľad eleny
Rano keď sme doleteli ukázala som ostataným správy. Všetci boli mimo asi tak ako ja včera večer. Mám sto chuti Moravca zmlátiť!
,, Ja Honzu poznám Elena. On by nemal dôvod devkariť "
Ozval sa Nikolas a viky sa z neho len potichu zasmiala.
,, Bavíme sa o tom istom Honzovi Moravcovi? "
,, tak preč sa bozkal s Dianou! "
Skríkla som.
,, to nam vysvetli on. "
Zastala sa ho Violet. Isli sme cez cestu ale odrazu pribehol typek.
,, princezná Diana !! Čo tu robíte!!! "
Skríkol. Ja som divne začala pozerať a potom som sa usmiala.
,, Prepáčte ale s mojimi novými kamarátmi som sa bola prejsť a pokiaľ to poviete môjmu otcovi tak už nikdy nebudete môcť robiť tuto prácu "
Usmiala som sa a on zmäkkol.
,, a teraz by ste mohli nás odviezť na zámok prosím? "
Usmiala som sa naňho. On prikivol a bežal po limuzínu.
,, vychcaná "
Usmial sa Adam.Pohľad Honzi
,, vita!!! "
Zvrieskol som a sklzol sa po zabriadli dole kde bol vita.
,, Čo chceš "
Naštvane sa na mna pozrel.
,, Ja viem že som dokonalý , úžasny, nádherný a nenahraditeľný ale aj taký ľudia dokážu urobiť chybu. Je mi to ľúto. Fakt som nechcel aby to takto skončilo. Ja som len nechcel aby mala deň v piči "
,, jasne. Egoisticky musíš byť vždy "
Prekrutil očami a išiel ku cukrovinkám ktoré boli pripravene na večer keď bude oslava Dianinej 19.
,, Keby si mohol Elene splniť najväčší sen tiež by si to urobil!! Nedokázal by si jej zničiť deň tak by si sa nechal! "
Skríkol som.
,, možno by som aj... Ale začnime tým že Diana Elena NIEJE Honza "
Pozrel na mňa.
,, ja viem. Elena je 200 krát lepšia ale ja som-"
,, čo si chcel?! "
,, chcel som byť užitočný aspoň trochu!! Kurva mať nikdy som nebol nikde užitočný!!! Nikdo si ma nikdy nevážil! Chcel som aspoň raz urobiť jednu dobru vec ktorú ako vodiš som zase POSRAL! A čo čakam?! Spasenie?! Nie! Čakam keď pridem domov a Elena zisti čo som spravil a vlepí mi taku že už nebudem cítiť ksicht a rozíde sa so mnou! "
Skríkol som naštvane a zufalo.
,, Honza ty užitočný Si-"
,, na čo, na vyrábanie problémov? Áno, v tom som najlepší. Ja proste dobrý nebudem "
Pozrel som naňho a išiel do izby.
,, Honza noták "
Bežal za mnou.
,, Honza prosím. Ty si užitočný. Niesi zlý. Len stratený sám v sebe. Nedokážeš sa nájsť po tých všetkých rokoch. Tak si s ňou išiel za múry kráľovstva. Splnil si jej sen. Urobil si ju šťastnou. Ty si užitočný aj dobrý. Bez teba by bol tým Stratený a ty to vieš. A dobrý si. Obetoval si sa za Elenu, za mňa, nie raz si pomohol, priviedol jennie medzi živích-"
,, -nie to urobil môj prívesok-"
,, DRŽ HUBU KEĎ TÍ TU SKLÁŇAM ÚCTU!!!!!
Vždy si pri mne stal a ja som ťa odpálil len tak. A teraz sa to snažím napraviť. Neurobil si blbosť... Aspoň nie úmyselne "
Povedal Vita a objal.
,, slečna Diana pripravte sa na oslavu "
Poculi sme dole sluhu ako ju priviedol do zámku.
,, ale veď Diana je v izbe "
Pozrel som nechapavo na Vitu. Hneď sme bežali dole. Keď sme tam vbehli , videli sme Elenu a ostatných.
,, Elena! "
Usmial som sa a rozbehol k nej. Ona mi taku vlepila že sa divim že ešte mám hlavu na krku.
,, ty hovedo! Ako si mohol! "
Skríkla.
,, ah kurva ďalšie vysvetlovanie"
Zahundral som.
,, Dvojčatá? Ja mám problém zo šatmi a-"
Zišla dole Diana no to čo videla ju zarazilo.
,, T-ty-"
,, vyzeras ako ja? WOW Ty HLAVIČKA PRINCEZNOVSKÁ! "
vybuchla na ňu Elena.
,, Elena klud"
Pozrel na ňu Vita.
,, žiadne klud! Bozskala sa s mojim chlapom! "
,, ty s ním chodiš?! "
,, dobre ráno! "
Skríkla.
,, mysliš že prečo som sa pýtal na to že čo keď máme niekoho "
Pozrel som na Dianu.
,, ty si sa so mnou bozkal a niekoho máš?! "
Skríkla a strelila mi tiež.
,, aaaau! Dopiči dosť s tou šikanou! Nechcel som tí dojebať večer tak som sa nechal "
,, mal si mi aspoň povedať že niekoho maš! "
,, A čo som tí mal povedať?! " Hej sorry kamo ale chodim s dvojicou ktorá vyzera uplne ako ty?!??! ""
Skríkol som.
,, mohol si! "
Skríkla.
,, klud prosím. Máme na to vysvetlenie"
Pozrel na nich Vita.
,, aké "
Nechapala Violet. Vita všetko vysvetlil Elene a Diane sme povedali o dvojnikoch.
,, to že si sa s ňou bozkal tí neodpusti. To že si to myslel z dobreho srdca sa odpustit da "
Povedala Elena a pobozskala má.
,, Večer je oslava. Byť vami idem vybrať nejake oblečenie. "
Povedala.
,, pôjdem za teba čo tí na to? "
Usmiala sa Elena.
,, prečo si na mňa tak zlá? "
,, oooo neviem možno preto že si sa bozkala s Honzom? "
Usmiala sa na ňu debilne Elena a išla s nami hore.Pohľad Menta
Viky utiekla so svojim tímom do Anglicka Hej? Nevedel som že sa baví s dvojčatami. No nevadi . Lepšie pre mňa. Môžem unjesť princeznú dianu ktorá má dostane ku krystalu a potom robiť s ňou obchody za Viky vďaka jej milencovi. Zasmial som sa.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 3 - Kliadba nesmrteľnosti
FanfictionElena Melody spoločne so svojimi kamarátmi zabili Sofiu Melindovú. No však si to len mysleli. Sofia sa vrátila a rozpútala im peklo. Partička kamarátov začne hľadať spôsob ako Sofiu zastaviť no nájde sa veľa prekážok ktoré im budú ničiť alebo spojov...