Pohľad Eleny
Ja s Honzom a Šmudlom sme išli do parku. Šmudlo sa vybehal aj keď s nami vôbec nemusek ísť keďže terasu má aj doma ale keďže urobil na Honzu Fess Cute oči tak ho zobral.
,, na toho psa máš slabosť normálne"
Zasmiala som sa.
,, :3 a kto by nemal"
Usmial sa a pohladil ho . Po chvíli sme počuli policajtov ako húkaju sirény. Zastavili pri jednej bytovke.
,, čo sa tam stalo? "
Spýtala som sa.
,, ja som tu. Ja nič. Ja muzikant :) "
Usmial sa na mňa. Z druhého auta vyšiel otec. Hneď som sa tam rozbehla.
,, oci. Čo sa stalo? "
,, Nechoď za tu pasku El tu môžu len policaj-"
Nedokončil to ani a Honza prešiel za pásku k nim.
,, Čo sa stalo? "
Pozrela naňho.
,, čo děláš ty kluku pitomá! "
Skríkol naňho.
,, drž piču a hovor čo sa stalo "
Pozrel naňho Honza. Otec prekrútil očami a pozrel na Honzu.
,,Pozri Ofinka, nemôžem tí to povedať ale mám podozrenie že si to bol tak tí to poviem. Našli tu mŕtve dievča. 16-17 rokov"
Pozrel na Honzu.
,, vieš dobre že je po sebe odpratam špinu. A nevolaj má Ofinka "
Zavrčal Honza.
,, dobre ofinka "
Usmial sa naňho otec a otočil ho ku páske. Vyhodil ho ku mne. Šmudlo sa nudil tak sa váľal okolo mňa.
,, máte Retarodvaneho psa"
Pozrel naňho Otec.
,, Ty si retardovany!!! "
Skríkol Honza a zobral šmudla. Išli sme pomaly domov.
,, kto to mohol urobiť "
Pozrela som na Honzu.
,, Vrah. Ale záleží ktorý. "
,, celý čas tu nebol nikto kto by sa ti vyrovnal "
,, a ani nieje. Ja som najväčší a aj budem. Niekto sa mi len chce vyrovnať "
Pozrel na mňa. Odrazu sme nad sebou videli fess veľký tien. Pozreli sme sa hore. Nič tam nebolo. Radšej sem bežali hned domov.
,, Ľudia niečo je vonku divné "
Ozvala som sa.
,, Máme tu ďalšiu spoločnosť niečoho paranormálneho "
Prišla za nami Viky.
,, to vieš ako? "
Spýtala sa Lisa a divne na ňu pozrela.
,, Lebo vidim čo sa v meste deje. A pokiaľ sa mám priznať... Hrala som sa kúzlami a tak nejak mi prišla sprava o tom že sa tu niekto pohybuje "
,, a vieš kto? "
Spýtal sa Vita.
,, Nemam ani páru "
Pozrala sa naňho Viky.
,, a ako na to prideme? Nejaký plán? "
Spýtal sa Nikolas.
,, Zatiaľ žiadny. Pôjdeme vonku a budeme sa modliť aby sme ju našli "
Usmial sa Adam a sadol na boroví stôl.
,, KURVA VIAPDNI Z NEHO!!! "
zrvieskli naňho Nikolas s Honzom a zhodili ho z neho.
,, Doboha vy kreténi! "
Skrikla Viky.
,, Drž hubu čári fuk "
Usmial sa Honza.
,, Ideme vonku "
Ozvala sa Jennie. Všetci sme bežali vonku. Bola už tma takže sme podozrivé nič nevideli.
,, vidím tmavú tmu "
Usmial sa na mňa Honza.
,, Ha ha dobrí pokus Honza ale to vtipné nebolo "
Usmiala som sa a potom naňho vážne pozrela. Honza sa na mňa len "urazene" pozrel. Odrazu sme videli okolo seba zelenofialový dym .
,, Kurva je som dneska mal len jedného Panáka "
Začal stredovať Nikolas že sa opil.
,, Toto nevidiš len ty. "
Pozrela na Okolo Lisa. Odrazu sme videli ako z tamať sa na nás pozreli veľké oči. Nikolas sa tak zľakol že tam odpadol.
,, Nikolas? "
Pozrela naňho Jennie. Odrazu sme videli postavu ktorá prišla k nám.
,, Nebuďte zvedavý kto som. K ničomu vam to nebude"
Usmiala sa a prišla k nám.,, kto si"
Spýtala som sa.
,, Niekto koho nepoznaš "
Usmiala sa na mňa. Z dymu vyšiel veľký fialový drak.
,, Chceme tvoje meno "
Zavrčala Viky.
,, Keď zajdeme niekde na kávičku možno to poviem "
Usmiala sa na nás. Zobrali sme ju k nám domov.
,, Ten drak do vily nejde"
Ozval sa Vita.
,, Nezmestil by sa tam ani ty blbec"
Usmiala sa a pozrela na draka. Zažiarili jej oči na zeleno.Drak zmizol do jej prívesku ktorý mala.
,, Spokojný? "
Usmiala sa na Vitu a išla k nam.,, Tak kto si! "
Zavrčal Adam.
,, som Violet. Teší má"
Usmiala sa na nás.
,, čo tu robíš? "
Spýtala sa Lisa.
,, je pekné že chcete o mne toho vedieť veľa ale mňa táto debata nudi. Poďme sa baviť o niečom inom. Aky mate nazor na dnešnú politiku? "
Usmiala sa a pozrela na nás.
,, A dosť "
Naštval sa Honza. Zliezol zo stoličky a pritlačil ju o stenu.
,, Počúvaj má VIOLET. Mňa nezaujíma nejaká politika. Mňa zaujíma niečo iné. A práve má zaujíma kto si. Nechci má naštvať dobre? "
Usmial sa na ňu a pustil ju.
,, No jasne.... Honza Moravec Kresan. Podľa chovania som asi našla Največieho vraha "
Usmiala sa na Honzu.
,, Tak kto si"
Pozrela na ňu Jennie.
,, Som Princezná Violet Denerová. Som vrahyňa ale jazdím na drakoch . Ako ste si mohli všimnúť, niesom od vás. Som z inej zeme. Zeme kde jazdime na drakoch. Ale keďže som bola dosť protivná, vyhnali ma tu na vždy. Nemám ako sa vrátiť späť. A ani má to netrápi. Tu je večšia sranda. Nikto nieje tak silný ako ja takže protivníka nemam. A zabíjanie? To mu bavý. "
Zasmiala sa.
,, Princeznička Hej? Počuvaj má ty limitovana barbie vo fialovom. Tu Nepatríš a zabíjať môžem len ja. Takže si hneď nájdi spôsob ako sa kurva vrátiť domov inač sa už nikdy nevrátiš na Zem medzi živích"
Usmial na na ňu Honza. Violet sa zasmiala a prišla k nemu.
,, a čo také urobíš? Zbiješ má? Zabiješ? Znásilniš? Moravec. "
,, nemám urobiť všetko "
Pozrel sa na ňu. Ja som ich oddelila.
,, dosť. Violet myslím že zabíjaním a robiť druhým zle nieje moc dobre. Si princezná. Musíš mať sebaúctu "
Pozrela som na ňu.
,, Nie Elena. Ja princezná už niesom. Teraz som dračia jazdkyňa. To čo som bola vždy. Tá zlá "
Zasmiala sa a išla vonku. Ja som bežala za ňou.
,, po môžeme to nájsť niečo čo by ťa vratila domov! "
Skríkla som. Ona si zavolala draka a sadla naňho.
,, To už nieje môj domov. Teraz som tu. A pokiaľ mi budete strkať nos do môjho života, zabijem vás jedným lusknutím. Vy neviete čoho som schopná. "
Usmiala sa na mňa.
,, a ty nevieš čo sme zač mi. My od teba ďaleko nemáme. Ja som -"
,, dvojnica? Áno viem. Tvoj frajer je vrah ktorý sa zázračne hoji a jeho "prívesok" Ho chráni pred kto vie akým zlom. Jeho brat vidi duchov. Tvoja naj kamarátka je čarodejka. Jej frajer je tiež čarodej a jej ex Nikolas je obyčajný blbeček zatiaľ čo chodí s jednou z bohýň morí a vôd a vaša kamarátka z Hydry Lisa a jej ovládanie ohňa. Ja viem všetko Elena Melody "
Usmiala sa na mňa.
,, ako to.. "
Nechápala som.
,, som z iného sveta. Mám na vás pár fint zlatko. Nesnažte sa má zastaviť "
Zasmiala sa a odletela. Ostala som stáť a pozerať.
STAI LEGGENDO
Slávna Dvojka 3 - Kliadba nesmrteľnosti
FanfictionElena Melody spoločne so svojimi kamarátmi zabili Sofiu Melindovú. No však si to len mysleli. Sofia sa vrátila a rozpútala im peklo. Partička kamarátov začne hľadať spôsob ako Sofiu zastaviť no nájde sa veľa prekážok ktoré im budú ničiť alebo spojov...