05...: Melis? (03.36)
05...: Uyuyorsundur sen şimdi.
05...: Her şeyi duydum Melis.
05...: Her dokunuşunu hissettim.
05...: Ve her göz yaşının ellerimizle buluşmasını hissettim.
05...: Sen gittikten 1 ay sonra uyandım sevgilim.
05...: Hazır hissetmedim belki biri vardır diye.
05...: Ve bu zamana kadar karşına çıkmadım, çıkamadım.
05...: Özür dilerim seni yalnız bıraktım, acılarımızı sarmamız yerine.
05...: Biz beraber atlatabilirdik. Fakat ben senden saklanmayı tercih ederek hata yaptım.
05...: Arkadaşlarımızın gittiğini öğrenince ben de ölmek istedim.
05...: Seni düşünmedim sevgilim özür dilerim.
05...: O gün seni düşünmeden bileklerimi kestiğim için özür dilerim.
05...: Belki de çok sonradan anladım. Sana ihtiyacım var.
05...: Atlatamıyorum. Ela ve Elis'in gülüşleri.
05...: Uzay ve Mert'i komik kavgaları.
05...: Sesler kulağım da
05...: Yine oluyor dayanamıyorum.
05...: Şimdi bu sesler susmak bilmiyor.
05...: 1. Kesik senin için sevgilim.
05...: En derininden.
Tüm mesajları silmek istediğinizden emin misiniz?
Herkesten sil.
***
Volkan aynanın kırık cam parçalarından birini eline aldı. Sevdiğini düşündü yanında olamadığını, Melis'in sesi kulaklarına doldu. Gülümseyerek derin bir kesik attı. Başını geriye atarak acısını yok saydı.
İkinci kesiği attı arkadaşları için.
Üçüncü kesiği attı uyandığını duyup koşarak gelen ailesini o an kaybettiği için.
İçinde ki bulantıyı yok saydı, gözünden bir damla yaş kanlar akan bileğine düştüğünde acısını yok saydı. Son zamanlarda olduğu gibi.
Dördüncü kesiği attı, hiçbir zaman ölmeyi beceremediği için.
'
Erdem gelen kırılma sesiyle yüzünü buruşturdu. Volkan' ın sürekli bir şeyler kırmasına alışmıştı. Televizyon da filmi bitince sıkıntıyla deirn bir nefes alıp verdi. Volkan'ın odasına doğru yürümeye başladı. Kapıyı açarken konuşuyordu."Volkan yemek yapacağım..." sözünü yarıda kesen şey gördüğü görüntüydü. Volkan duvara yaslanmış ve gözlerini kapatmıştı, bileğinde kanlar akarken.
***
Aşırı değişik bir bölüm oldu Volkan' ın yaptığını denemeyiniz.
Birinin kendine zarar vermesine karşı biriyim, kendime de zarar vermem. Volkan'ın durumu ise istisna olarak yazdım.
Volkan 1 sene boyunca komadaydı ve uyandığın da arkadaşlarını kaybettiğini öğreniyor ardından ailesini ona doğru gelirken kaybediyor. Melis ise yanında olmamadı.
Bu yüzden ağır bir şeyler yazdım.
Lütfen evde denemeyiniz!
Neyse görüşmek üzere❤️
01.48'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim E-3 [Tamamlandı.]
Short Story[Tamamlandı.] YARI TEXTİNG'DİR ** Anonim E-2 kitabının devamı niteliğindedir. Anonim E'yi okumadan okuyabilirsiniz, biribirinin ortak noktası karakterler olsa da birbirinden neredeyse bağımsız. **