🌸
@lukehemmings: +1*****
@lukehemmings: Numqrqmı kaydet
Hailey: Hey?
Hailey: Numqrqnı kaydettim
Luke:
Luke:
Luke: Hangğsibi szna atmaqlıym?
Hailey: Sen sarhoş musun?
Birden telefonum çalmaya ve adını ekrana çıktığında ne yapacağımı şaşırmış ve yeşil tuşa basmıştım.
"Hey Luke?"
"Hey ups Hailey?"
Kelimeler ağzından yayık yayık çıkıyordu ama anlaşılırdı.
"Sanırım birileri sarhoş olmuş?"
"Ben mi?"hıçkırdı."Hayır ne sarhoşluğu?"
Arkadan bir şeyin kırılma sesi geldiğinde"Noldu?"diye bağırdım.
"Calum düştü ve Ashton bunu oyun sanıp üstüne atladığı için uhmmm masayı kırdılar sanırım,"diyerek kahkaha atmaya başladığında gözlerim büyümüştü.
Tanrı onun kahkahasını kıskanıyor olmalıydı.İç geçirmeden edemedim.
"Kahve içip kendine geldikten sonra konuşalım mı Luke?"
"Hayır hayır kapatma!"
Telefonu bağırdığı için kulağımdan uzaklaştırmak zorunda kalmıştım.
Uzun bir süre birbirimizin nefes alışverişlerini dinlerken arkadan garip sesler ve kahkahalar geliyordu.
"Ee Lu--"
"Sanırım sana aşık oldum Hailey."
"Ne sen ne--"
"Sözümü kesme ve dinle olur mu?"
Kafamı biraz şok içinde ama olumlu bir biçimde salladığımda tekrarladı"Olur mu?"
Aptal kafam!
Alnıma vurarak"Ta-tamam,"dedim.
"Yüzünü gördüğümde biliyordum.Seni elde etmek için bir şey yapmalıydım."
Ağzım açık dinliyordum.Sadece duvara bakıyor ve onu dinliyordum.
Ve sanırım o bir şarkı söylüyordu.
"Adını bile bilmiyordum.
Beni buzdan bir alanda yakaladın,ve ben hareket edemedim.Dudakların dinamit gibi...""Lu--"
"Sana yakın olmayı reddettim.Yanlış yaptım.Sen tek ihtiyacımsın,haykırıyorum.Sen etraftayken dizlerimin üstüne düşüyorum.Zaman hep aynı, ve sen denemedin bile.Hayatıma girmenden memnunum."
Galiba gözümden düşen şey bir damla yaştı.
"Bana ihtiyacın olduğunu söyle bana.Seni aklımdan çıkaramıyorum.Bu akşam benimle koş."
"Lu--"
"Beni sevmediğini söyleyeceksen lütfen telefonu kapat ve hayatımdan seni çıkarmam için yardımcı ol.Lütfen Hailey."
Gözlerimi yumdum ve derin bir nefes aldım.Yapacağım şeyden pişman olabilirdim ama yapmadığım bir şeyden pişman olmaktan çok daha iyiydi.
"1 saat sonra attığım konuma gel."
🌸
5 sene bölüm atmam artık hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashton's fan page :: Luke Hemmings
Short Story@lukehemmings hikayesinde senden bahsetti.