Scrisoarea nr. 1

26 4 2
                                    

Stiu ca si tu esti ca ei , doar ca tu nu ai fost ca ei de la inceput . Tu ai fost facut sa fii un suflet bun , dar te-ai schimbat si ai vrut sa te transformi intr-un indiferent . Tu ai stiut ca nu e bine sa devii ca ei si totusi acum te vad cu altele prin parc . Te vad cum te simti mult mai bine cu ele . Mai tii minte ce mi-ai zis prima data ? Ca eu sunt speciala si ca eu sunt singura care te-a innebunit, ca fosta e doar o fiinta falsa care s-a prefacut cu tine si ca tu ai fost amantul in povestea ei . Mai tii minte cand spuneai ca o sa faci orice e posibil ca noi sa avem un viitor impreuna ? Sau zilele cand stateam imbratisati pe canapeaua mea... și iti spuneam ca te iubesc. Era frumos ca o ploaie de stele vazuta de pe malul marii. In fine , toate astea sunt prea dulci pentru mine. Poate ca ea , viitoarea ea , va fii ceea ce cauti . Dar sper un singur lucru : cand ii vei povesti de mine sa nu uiti de faptul ca eu plangeam odata cu tine cand sufletul ti se incurca in propriile capcane , ca ti-am fost alaturi mereu , iar in momentul cand va intreba de ce s-a terminat aceasta ploaie de iubire si vise sa fii sincer si sa spui adevarul. Acum ma doare prea tare sa spun ca tu mi-ai dat drumul atunci cand am cedat pentru prima data . A fost greseala mea ca nu te-am inteles iar a ta ca m-ai lasat singura printre toti strainii astia cu mintile pierdute in intuneric. Acum m-am alaturat lor si nu regret nimic . Cand am zis pauza tu ai pus punct si ai scris the end acolo unde nici nu a fost terminat primul capitol . O sa te las pentru ca vreau sa fiu libera, sa vorbesc ore intregi si sa urlu cat de tare pot atunci cand simt nevoia sa aduc un pic de nebunie in monotonia asta . Iar tu... Sper ca vei renunta la ideea de a-mi demonstra ca esti mai bine fara mine , iar răzbunarea ta pentru mine sper sa nu fie platita de soarta cu aceeași moneda.







~Asta e prima scrisoare și primele gânduri pe care le scriu asa ca nu fiti duri cu mine. Am încercat sa scriu tot ce mi-a trecut prin minte și prin suflet aici. O sa mai scriu gânduri similare cu acesta daca totul merge bine ~

TOTULUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum