deel 6

348 6 0
                                    

Je schrikt en draait je snel om en ziet semvd voor je staan.
J/n: wat kom je hier doen?
Sem: Nou euh, eigenlijk wou ik dit doen.
Je kijkt sem vragend aan, langzaam voel je zijn zachte lippen op die van jou. Het lijkt wel eeuwen te duren.
Tot je een vrouw achter je pardon hoort zeggen, jullie stoppen met zoenen en stappen opzij zodat de vraag haar drinken kan neemen.
Je kijkt sem aan en begint te  blozen.
Je rend snel naar de popcorn en gaat naar de kassa. Je hebt gewoon gezoend met sem, zouden we nu een relatie hebben of niet, denk je in jezelf tot sem recht voor je staat een je snel nog een kus geeft. Je begint helemaal rood te worden je ziet dat sem het door heeft. Als jullie hebben betaal gaan jullie terug naar de film zaal. Sem pakt opeen je hand en stopt met wandelen. Je stopt ook en kijkt sem verward aan j/n: Wat is er?
Sem: j/n, wil je men vriendin zijn?
J/n: omg ja, en je geeft hem een zoen.
Als jullie terug op jullie plaats gaan zitten kijk je v/n aan ze grijpt snel haar gsm. Je voelt je gsm trillen en pakt hem uit je broek zak.
1 ongelezen bericht van v/n zie je staan

-v/n: wat is er gebeurt?
-j/n: haha niks hoor 😏
-v/n: omg hebben jullie gezoen!
-j/n: ja maar nog tegen niemand zeggen plaes.
-v/n: oke als je me straks alles verteld.

Tijdskip terug bij het huisje.

Tim: oh de film was echt goed.
Khalid: ja vond ik ook.
Semmie: wat zullen we nu gaan doen?
Melle: geen idee, hoe laat is het?
V/n: 12:30
J/n: zullen we straks anders naar het strand?
Melle: ja, goed idee j/n en geeft je een knipoog die alleen jij en v/n kon zien.
Tim: zullen we nu anders gewoon hier zwemmen en dan straks naar het strand.
Semmie: vind ik prima.
Ik ook zeggen melle en khalid nog snel. V/n gaan jullie al maar zwemmen ik moet nog effe iets bespreken met j/n.
Semvd: oke
Melle: wie het laatste in het zwembad is. Alle jongens springen gelijk het zwembad in en jij en v/n lopen naar jou kamer. V/n: en wat is er nu gebeurt. J/n: Nou, eumm...
V/n: kom vertel het nauw!
J/n: haha Oke ik wou drinken pakken en hij stond achter me en..
V/n: ja en toen wat dan.
J/n: Toen zoende hij mij en toen we terug wouden gaan doen stopte hij even met wandelen en vroeg hij of ik zijn vriendin wou zijn.
V/n: oooh zo cute, ik wou dat semmie dat bij mij deed.
J/n: dat komt nog wel geloof me.
V/n: ik hoop het, maar hoe zit het met Melle?
J/n: hoe zo, wat is er daar mee?
V/n: had je niet gezien hoe hij daarnet knipoogde naar jou?
J/n: heb jij dat ook gezien, echt vreemd maar ik denk dat het niks voorstelde.
V/n: Geen idee.
J/n: zullen we gaan zwemmen?
V/n: liever naar het strand.
J/n: Oke kom!
Jullie lopen naar buiten en zeggen dat jullie alvast naar het strand gaan.
Khalid: oke, wij komen zo meteen.
Semvd: tot zo!
Melle: dooeg!

friends or more...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu