Je staat voor de voordeur van de boys hun huis en belt aan. Wat je nu zag had je niet zien aankomen. Melle deed de deur open shirtless. J/n: euh... i ik kwam kijken of het wel ging met je, omdat je opeens weg ging...
Melle: oh thnx...wil je effe binnen komen ofzo..?
J/n: ja is goed.
Je stapt naar binnen en sluit de deur achter jou, je draait je om en ziet dat melle al op de bank zit.
Melle klopt op de bank, als gebaar dat je naast hem moet komen zitten.
J/n: waarom was je eigenlijk opeens weg?
Melle: nou euhm.... melle kijkt naar de grond.
J/n: kijk me is aan, je weet dat je alles kunt zeggen tegen mij hè.
Melle: ja weet ik maar....
J/n: je kan het zeggen tegen mij hoor, we zijn goede vrienden.
(Melle/g= melle's gedachten)
Melle/g: shit gefriendzoned.
Melle: ik weet niet of je het wel wilt weten.
J/n: zeg maar ik word echt niet boos ofzo.
Melle: i ik eumh vind je leuk, maar ik weet dat het niet kan omdat jij met Sem hebt, maar ik kan gewoon niet zonder jou.
J/n: ik ben blij dat he het gezegt hebt maar ik ben met Sem en ik hou te veel van hem en ik zie jou meer als mijn beste vriend.... sorry.
Melle: geeft niks.
J/n: ik ben wel blij dat je het hebt gezegt, zullen we dit gewoon effe vergeten en samen een film kijken ofzo?
Melle: Oke, alleen als ik de film mag uitkiezen.
J/n: oke, ik neem dan wel wat te drinken zoek jij de film dan al uit.
Je loopt naar de keuken en doet de koelkast open totdat iemand je vast neemt bij je heupen, je kijkt geschrokken en ziet dat het melle is.
Melle: het spijt me maar ik kan niet zonder jou.
Hij neemt je vast en duwt je tegen de muur. Je probeert los te komen maar hij is te sterk en houd je te stevig vast.
Melle komt dichter en dichter met zijn hooft naar jou hooft, je voelt zijn adem in je gezicht. Hij bijt op zijn lip en komt met zijn lippen tegen die van jou. Melle zoent je, je probeert hem weg te duwen maar dat lukt niet.
Opeens word Melle weggetrokken. Het is Sem....
Sem: ben je serieus, ga je nu echt vreemd met men beste vriend?
J/n: nee, laat het me uitleggen.
Melle: auw, kutjoch waarom moets je me zo hard wegtrekken?
(Doordat Sem melle weg trok was melke op de grond gevallen)
Sem: had dan maar niet met men vriendin gezoend!
J/n: mag ik het uitleggen alsjeblief.
Sem: ik hoef het niet te horen, en ik hoef jij ook niet meer te zien, het is uit!
Sem loopt kwaad naar zijn kamer.
J/n: nee Sem wacht!
Sem sloeg de deur van zijn kamer dicht.
J/n: wat heb je gedaan Melle, we waren toch gewoon vrienden!
Melle: srry, ik kon me gewoon niet inhouden....
J/n: ik ga!
Melle: j/n, srry echt srry....
Je liep naar jou huisje en liep zo snel mogelijk naar jou kamer.
Je ploft op je bed en begon te huilen.
Het is uit met Sem en men beste vriend kan ik niet meer vertrouwen denk je in jezelf totat er op de deur word geklopt.
JE LEEST
friends or more...
FanfictionJe gaat samen met je beste vriendin N/v en samen met de leden van spaze op vakantie naar Ibiza.