deel 3

385 8 0
                                    

J/n pov

Wow, v/n echt groot hier moet je kijken zeg je vrolijk.
V/n: omg kijk dat zwembad kan niet wachten om te zwemmen.
J/n: ik ook niet kom laten we onze bikini's aan doen. De bel gaat.
J/n: v/n, de boys zijn er, ik ga effe open doen. Je doet de deur open en ziet dat semvd je scant, je zegt ongemakkelijk " hey boys".

Semvd pov

J/n, doet de deur open. Je ziet haar staan in haar Tommy Hilfiger bikini
Daim, zij sexy in die bikini (swipe voor bikini)

 Je ziet haar staan in haar Tommy Hilfiger bikini Daim, zij sexy in die bikini (swipe voor bikini)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


de boys,buiten semvd: hey j/n.
Tim merkt dat je naar j/n staart en geeft je stomp. Euh hey.. zeg je verward. J/n kijkt je aan en begint zacht te glimlachen. Melle: zullen we dan maar gaan zwemmen?
Khalid: goed plan melle!
Jullie gaan met zen alle naar binnen.
Tim komt naast je lopen en fluisterd zacht " De volgende keer zou ik niet zo naar j/n blijfen staren haha. Je geeft tim een stomp en begint zelf ook te lachen.

J/n pov

Haha wie het laatste in het zwembad is zeg je als je net in het zwembad springt. De rest springt snel in het zwembad.  Tim: zullen we waarheid durven of doen spelen?
Iedeen behalfen tim: ja is goed!
Khalid: oke ik begin, melle wdd?
Melle: waarheid.
Khalid: waneer heb je voor het laatst gezoend?
Melle: euh.. vorige week vrijdag.
Tim: op dat ene feetsje?
Melle: ja daar, Oke semvd wdd?
Semvd: waarheid.
Melle: heb je een crush?
Semvd: eumm..ja
Tim: ooh semvd heeft een crush, haha!
Semvd: ja stop maar tim.
Tim: mag ik vragen?
Iedereen buiten tim: ja doe maar.
Tim: j/n, wdd?
J/n: doen!
Tim: haha Oke kruip over het hek naar onze huisje en spring daar in het zwembad.
Semmie: haha dat durft ze nooit!
J/n: haha let maar op!
Je klimt over het hek heen en springt in de boys hun zwembad. Je hoort Khalid tegen semmie zeggen haha en jij dacht dat ze het niet durfde!

Sempov

J/n is net in het zwembad gesprongen, echt cool dat ze dat heeft gedaan.
AAAH...BOEM!!! Je kijkt geschrokken naar de rest jullie lopen zo snel mogelijk uit het zwembad. Maar dan ...

friends or more...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu