— Clarisse Ward, începe agentul Moore. Recomandată de FBI, este cea mai bună din divizia lor de spionaj și singura care, dupâ părerea lor, ni-l poate servi pe Pratt pe tavă.
Blondei de lângă mine îi strălucesc ochii dupa ce ascultă mândră descrierea agentului, un zâmbet mic ivindu-se pe buzele sale.
— Derek Willis, continuă Ribben mutându-și privirea pe unul dintre cei trei bărbați, brunet cu niște ochi verzi sclipitori. Cel mai buni din echipa SWAT propus tot de către birou.
Acesta își păstrează o figură indiferentă, însă in privirea sa citesc mândrie.
— Ramass Smith, începe din nou Moore cu ochii ațintiti asupra unui bărbat blond și pistruiat care între timp s-a așezat pe un scaun. Cel mai bun analist pe care l-au ales atât FBI, cât și CIA.
Spre deosebire de ceilalți, acesta nu își ascunde reacția, zâmbind la auzul cuvintelor de laudă.
— Alekzandre Fokas, continuă agentul întorcându-și atenția spre cel de-al treilea bărbat, care stă sprijinit de un perete mai îndepărtat de locul în care ne-am strâns noi. Cel mai bun din echipa SWAT, ales de către CIA, cu un trecut frumos în marină ca ofițer SEAL.
Acesta nu schițează niciun gest, doar aprobă ușor din cap dupa ce îi este terminată descrierea și își continua șirul gândurilor, ignorandu-ne.
— Artemis Gray, spuse în final Moore, privindu-mă fix. Ultima, dar clar nu cea din urmă, este cea mai bună din divizia de spionaj propusă de către CIA, cu abilitați uimitoare de profilier și un trecut uluitor de misiuni sub-acoperire.
Fața îmi rămâne cât mai impasibilă, încercând să nu las nicio emoție să se vadă. Analizez reacțiile celorlalți cu coada ochiului și remarc câteva expresii uimite. Mă bucur că îmi sunt recunoscute abilitățile, deci descrierea lui Moore mă încălzește intr-o oarecare măsură.
— Acum că am terminat cu prezentările, e timpul să aflați marele plan: Operațiunea "Andromeda". Artemis, tu vei fi personajul principal - dacă te pot numi așa - din această operațiune. Datorită succesului tău în misiunile sub-acoperire, vei fi cea care se va infiltra în viața lui Pratt. Alekzandre și Derek vor fi protecția ta, in caz că ceva merge prost, iar Ramass va fi omul vostru din exterior care vă va ajuta oricând cu informații, date, adrese, imagini de supraveghere și orice ține de domeniul tehnic. Aveți întrebări până aici?
— Da, eu ce fac? întreaba Clarisse cu o încruntătură pe față.
Am și uitat de ea.
— Tu vei fi planul de rezervă, raspunde Ribben entuziasmat.
— Pe mine m-ai pierdut, declară Derek răsuflând. Adică dacă misiunea asta e atât de complexă și bine pusă la punct, de ce ne trebuie și un plan de rezervă?
Nu recunosc cu voce tare, dar sunt de acord cu el. Dacă atâtea minți s-au pus la un loc să întocmească planul ăsta "perfect" atunci de ce ne-ar mai trebui încă unul?
— Foarte bună întrebare, Derek! Ne trebuie un plan de rezervă, chiar din acest motiv. Complexitatea. Dacă vor interveni sentimente la mijloc din partea agentului nostru sub-acoperire, Clarisse va interveni luându-i locul.
Ochii săi ii fixează acum pe ai mei, iar privirea sa intensă îmi transmite răceală. Cum adica să intervină sentimente? Bărbatul ăsta nu știe cu cine vorbește. Am excelat în optzeci și șapte de misiuni sub-acoperire în care am fost pusă în fel și fel de ipostaze, de la iubită sau amantă, până la soră de mult pierdută și uitată și sigur nu voi începe să dau greș acum, când capturarea lui Hayden Pratt este mai importantă decât orice.
— Vă asigur că nu va fi cazul! mormăi printre dinți, săgetându-l cu privirea pe bărbatul care pare că îmi testează răbdarea.
Îl văd pe acesta aprobând din cap, mulțumit de răspunsul meu, privindu-mă încontinuare cu admirație.
— Cum adică sentimente? întorc capul spre un Ramass debusolat care îl privește întrebător pe agentul Moore.
— Adică în caz că Artemis va nutri sentimente pentru infractorul nostru, va fi scoasă din joc, iar Clarisse în va lua locul. Bineînțeles, daca ăsta va fi cazul, toată operațiunea va fi luată de la zero, de aceasta data, cu Clarisse în rol principal.
Am aprobat toți, înțelegând baza acestui plan.
— Artemis, o să te întâlnești cu Hayden la un casino din Vegas săptămâna viitoare, continua Moore serios. Pentru că roiesc femei în jurul lui mereu, nu vei avea o acoperire clasică, ci vei fi unul dintre adversarii săi la jocurile de noroc. Vei avea o atitudine misterioasă și nu îi vei acorda prea multă atenție, dar trebuie să fii sigura că esti in vizorul său. Ce vei face în continuare rămâne de vazut pentru că agenția ti-a lasat tie onoarea de a continua de aici, replică rânjind.
Deci mai pe scurt, fac exact ceea ce făceam și până acum, seduc și distrug. Floare la ureche.
— Ce indentități o să avem? întreabă Alekzandre de data asta, cu un glas puternic și răgușit.
— Pe ale voastre, cele reale, raspunde Ribben cu ușurintă.
Mă încrunt la auzul cuvintelor sale și deschid gura să protestez, însă Alekzandre mi-o ia înainte, la fel de revoltat.
— Cum adică pe ale noastre? Ești nebun? Tipul ăsta își va da seama imediat că suntem agenți și ne va omorî pe toți numaidecât!
— Exact asta este și ideea, daca veți folosi identități false, echipa lui își va da seama imediat și atunci operațiunea va fi compromisă, replica Moore relaxat.
— Deci să inteleg că planul este să fim omorâți cum punem piciorul în acel casino? vorbesc eu, enervată că acest agent Moore nu ne spune odata tot planul.
— Nu, aici intervine Ramass. El se va asigura că nu vi se vor găsi adevăratele identitati în nicio bază de date. Pe Artemis daca o vor căuta, o vor găsi drept asasin plătit, iar pe voi doi, continuă îndreptându-și privirea spre Derek și Alekzandre, vă vor găsi drept bodyguarzi profesioniști. Ca să păstrați aceasta acoperire, veți începe cu Nikolas Satovszki, un traficant rus de carne vie. Artemis, vezi tu cum faci să-l scoți din joc, mă gandesc că nu va fi o greutate pentru tine, spune iar eu aprob, privindu-l atent.
Deci voi avea o acoperire dublă, în sfârșit o provocare și pentru mine.
— Dacă nu mai aveți alte întrebări, vă sfătuiesc să mergeți să vă faceți bagajele. Ne vedem în Vegas! termină acesta cu un rânjet molipsitor.
CITEȘTI
Operațiunea Andromeda
ActionArtemis Gray face parte din divizia de spionaj a celor de la CIA. Hayden Pratt este numărul unu pe lista celor mai căutați infractori de la FBI. Viața lui Artemis se schimbă radical într-o zi, când se trezește că face parte dintr-o organ...