"Will, pomôžeš mi prosím s kufrom?" vybehla som z izby.
"Hneď to bude" zakričal Will-moj priatel.
Vybehol po schodisku schytil moj kufor a už ho aj niesol dole a nakladal do auta."Máš všetko?" v návale nervozity narazila moja mama do Will.
Potihu zamrmlala a pobrala sa do kuchyne.
"Idem sa s ňou rozlúčiť, je to predsa len posledný krat čo som tu. No teda posledný pred Vianocami." usmiala som sa a pobozkala som Willa na líce.
"Bežkaj" tľapol ma po zadku a uškrnul sa.
"Mami? Si v poriadku?" chytila som jej ruku a prínútila ju pozrieť sa do mojich čiernych očí.
"Kyllie"zlomil sa jej hlas a po líci je začala tiecť slza.
"Ja viem"objala som ju a nežne ju hladila po chrbte.
"Veď tam neostanem na veky" usmiala som sa na ňu.
Po chvilke sme sa pobrali do auta, kde už čakal Will. Mama šoférovala a ja som oddychovala na Williamovi. Och, tak veľmi ho potrebujem.
Po 3 hodinách sme dorazili do Californie. Will s mamou mi pohli odniesť veci do izby, kde sa už nachádzali moje spolubývajúce.
Jedna mala krátke blond vlasy s modrými prúžkami a modré oči, na sebe mala tesné kraťasy a čierne tričko s výstrihom. Ležala na posteli a fajčila.
Mama stuhla, no ja som jej len chytila ruku.
Druhá stála pred skriňou a obliekala si 'celkomslušne' šatys čipkou po celom chrbte. Mala nádherné červené pomerne kučeravé vlasy a hnedé oči"Ahojte usmiala som sa" a chcela podať ruku blondíne, no ona ma vtiahla do objatia.
"Ja som Mia a to je Chloe" ukázala na ryšavku a tá ma tiež objala.
"Ty musíš byť Kylie"usmiala sa Chloe.
"Áno"hlesla som a mama ma ťahala von s izby.
"Čo je?"otravene som na ňu pozrela.
"Ideme za riaditeľkou, oni ťa vymenia budeš v lepš-"ťahala ma preč.
"Nerob drámu, takto to malo byť" hovorila som cez zaťaté zuby.
"V poriadku, ale mne sa potom nesťažuj"vrátili sme sa do izby.
Potom ako sme nanosili veci do izby, zbehla som dole a rozlúčila sa s mamou,potom som venovala Willovi dlhý bozk na rozlúčku.
"Ahoj princezná"zašepkal a nastupil do auta, ktoré sa po chvíľke stratilo z dohľadu.
"Tak, ako veľmi som tvoju mamu vystrašila" usmiala sa Mia.
"Je len veľmi svojská"usmiala som sa.
"Tvoj brat je zlatý" otočila sa Chloe.
"Ono to nieje moj brat, ale priateľ"zasmiala som sa spolu s
ostatními.Po chviľke odišli a nechali mi priestor na vybalovanie.
...
V budúcej časti pribudne chalanská postava, tešíte sa?
Zatial kratšia časť, chcem zistiť či to má vobec zmysel. Kľudne mi do komentáru píšte.
Love U