V sprche som zo seba zmyla všetky obavy a predsudky.
Omotala som okolo seba uterák a spokojne vyšla.
Spravila som si kávu a nechala Miu ešte chvíľku spať, respektíve oddychovať.
Veci som nemala na 100% vybalené, no zas toľko času som už nemala.
Nakoniec som si na prvý deň školy vybrala šaty krémovej farby.
Celkom mi pasovali nato,že som bruneta s čiernymi očami.Topánky som nechcela riešiť, preto som zvolila sivé tenisky.
Maľovať som sa nechcela a popravde som to ani nepotrebovala.
Dopila som svoju kávu a hrnček umyla.
"Chloe ešte neprišla?"zívla Mia."Kylie, vyzeráš úžastne" premerala si ma.
"Ďakujem"usmiala som sa a ďalej sa venovala svojim povinnostiam.
Mobil som si dala nabíjať a opäť si sadla na posteľ.Bolo už skoro 7,tak som myslela že je rozumné ísť do školy.
Aj keď máme internát v kampuse, nechcela som to riskovať, nie v prvý deň školy.Pri vchode už čakali nejaký starší žiaci.
Neváhala som a vkročila som dnu.
V tašky som vytiahla poskladný papier.
Bol to zoznam mojich prednášok v učebniach.Takže pondelok- začneme literatúrou.
Výborne usmiala som sa a hladala učebňu B12.
Vyšla som po schodisku, tak ako mi to plánik ukazoval a zabočila doprava."B10...B11, aha B12"hovorila som si pre seba.
Učebňa už bola našťastie otvorená.
Boli tam už nejakí žiaci a rozprávali sa.
"Ahojte"pozdravila som sa.
Sadla som si do 3 radu niekam doprostred.
Nadomnou sedel nejaký chalan a vedľa neho baba."Ahoj" zakývalo mi dievča s blond vlasmi.
"Čau, ja som Erik" usmial sa chalan s gaštanovými vlasmi.
Celkom pekný, to sa musí uznať."Kylie, teší ma" prijala som jeho vystretú ruku a mierne ňou potriasla.
"Ja som Eva" usmiala sa blondínka.
"Takže, aký je tvoj príbeh?"spýtala sa Eva.
"Prosím?" nechápala som ju.
"Príbeh....prečo si tu, prečo práve divadlo a herectvo" aha docvaklo mi.
"Ani neviem, proste mi to pripadalo ako správna cesta.
"Mne tiež" poznamenal Erik.
"To asi všetkým, čo sa tu dnes stretneme.
Miestnosť sa začala plniť ľuďmi.
Keď sme tam už boli skoro vsetci dnu vpochodoval profesor.
"Tak teda, Dobré ráno milé študentky a študenti, vítam vás na našej divadelnej a hereckej akadémii. Ja som vaš profesor James O'maley.
Dnes si niečo povieme o literatúre. Váčšinu času budete tráviť tu v škole, no občas pôjdeme nacvičovať niečo do divadla, alebo niekam inam. Pevne dúfam, že nebudete robiť problémi.
Žiaci ktorý nedosiahnu dobré scóre a to je známky 1, 2 a maximálne 3, sa nemôžu zúčastniť hodín v divadle, takže vás prosím dbajte na to.
Neakceptujú sa tu hlavne drogy, u hocikoho niečo nájdeme letí, nevhoné správane a vulgarizmi-letí. Tak isto keď nebudete pripravený na hodinu, kedykoľvek vás môžem vyhodiť z hodiny.
Toho strašenia už bolo dosť"usmial sa popod fúzy, "ďalej v prvom ročníku sa pôjde na natáčanie filmov/serialov, tak isto divadlo prichádza do úvahy.
Takže snažte sa čo najviac a ktovie možno z vás bude herecká hviezda." skončil svoj monológ.
Trieda sa trochu zasmiala."Dnes vám poviem, čo od vás čakam, aké pomôcky potrebujete a tak ďalej, ale najprv skontrolujeme dochádzku"sadol si na stoličku.
Postupne volal mená ľudí a samozrejme medzi nimi bolo aj moje. Zdvihla som ruku a usmiala sa keď ho povedal.
Teším sa, jeho monológ ma nabudil. Chcem na sebe popracovať, aby som to dotiahla ďalej.
Hodina ubehla celkom rýchlo, povedal nám medzi tým pár základných informácii a odišiel.
Ďalšia prednáška,rsp. Informačná hodina začína až o pól 11. Takže mám dosť času.
Prišla som napäť na internát a hodila sa na posteľ, už som toho toľko zažila a škola sa ešte poriadne ani nezačala.