Huszonnegyedik fejezet

610 37 12
                                    

-Akkor Sofie teljes mértékben benne lenne, hogy kihordja a babánkat?
-Persze.-vágja rá azonnal Anne-Ha gondoljátok, már ezen a héten ide tud utazni. Csak egy telefonhívásba kerül.
Harry és én már két hónapja házasok vagyunk. Azóta tervezzük, hogy béranyát fogadunk, de sajnos nagyon kevés a jelentkező. Egy hete állt elő Anne azzal az ötlettel, hogy van egy barátnője, aki nagyon boldogan kihordaná a kisbabánkat. Persze mi nagyon megörültünk ennek.
Anne megadta Sofie telefonszámát. Nem veszíthetek vele semmit ha felveszem vele a kapcsolatot.

Kedves Sofie! Louis Tomlinson vagyok. Egy nagyon jó barátnőd adta meg az elérhetőségedet, remélem nem zavarlak. Gondolom hallottál már a One Direction-ről. Két hónapja házasodtak össze a párommal, Harry Styles-szal, és gyermeket szeretnénk vállalni, csak ez a mi szempontunkból nem lehetséges. Anne szerint te szívesen segítenél nekünk ebben! Ha ez igaz, akkor mi hamarabb találkozhatnánk!
Üdvözlettel: Louis Tomlinson

Azonnal jött a válasz.

Oh my God! Lou! Persze hogy hallottam a One Direction-ről, és az esküvőről is! Amúgy sok boldogságot!  És persze hogy segítenék valóra váltani az álmotokat Harry-vel! Amint lehet elrepülök Angliába!
Puszilom Anne-t!
Sofie❤

Nagyon boldoggá tett Sofie üzenete.
A találkozót egy héttel késöbbre beszéltük meg.  A srácokkal mind a repülőtéren álltunk, és vártuk, hogy Sofie végre megérkezzen.
A gép 10 percet késett, de végül megpillantottunk egy barna hajú lányt, aki fülig érő mosollyal közeledett felénk. Anne odaszaladt, és a barna hajú lány nyakába ugrott. Egy ideig ölelgették egymást, majd odajöttek hozzánk, és Anne bemutatta nekünk, az egyik legjobb barátnőjét.
-Srácok, ő Sofie, az egyik legjobb barátnőm! Sofie, a srácokat ismered.
Sofie mindannyiunkkal kezet rázott, és a mosolygás egy pillanatra sem tűnt el az arcáról.
Teljesen fel volt pörögve, de egy kukkot sem szólt, végül én törtem meg a csendet.
-Hát Sofie, rettentően boldogok vagyunk Harry-vel, hogy te lehetsz a béranyánk, és rendkívül hálásak vagyunk.
-Ez természetes, nagyon szívesen segítek nektek, hogy valóra válhasson az álmotok, és hogy lehessen egy saját kisbabátok, mármint közös.-mondta, még mindig mosolyogva.
-Akkor szerintem menjünk hazay a többit ne a reptéren beszéljük meg.-mondtam, mire mindannyian megindultak a kijárat felé.
Az utunk Zayn házába vezetett, mivel Anne ragaszkodott hozzá, hogy Sofie náluk aludjon, amíg Londonban tartózkodik.
-Mi ezt már nagyon régen megbeszéltük, hogy bármi lesz, Sofie nálam fog lakni, amíg nem talál saját lakást, úgyhogy ez most sem lesz másként. Hotel foglalásáról szó sem lehet, ha a legjobb barátnőmről van szó!-mondta, és átkarolta Sofie vállát-Ja, és majd elfelejtettem...-zsebéből füldugót vett elő, és barátnőjének nyújtotta-Tudod miért.-kacsintott Sofie-ra. Mi inkább nem kérdeztünk semmit. Van amit jobb ha nem tud az ember.
Zaynhez érve én azonnal át akartam beszélni mindent Sofie-val. Azt szeretném, ha minden a legnagyobb rendben lenne. A többiek bevonultak Zayn nappalijában, én és Sofie pedig a konyhában maradtunk. Sofie számomra alkalmasnak tűnik, és nyugodt szívvel bíznák rá a születendő gyerekemet. Elmondtam neki, hogy Már időpontunk is volt a kórházba, a szükséges vizsgálatokra. Ha minden jól alakul, egy hónap múlva már el is kezdhetjük az egész folyamatot. Szemmel láthatóan nagyon boldog volt, hogy ennek a részese lehet.
Egyszercsak Harry és a többiek jelentek meg az ajtóban.
-Szerintem mára már eleget beszélgettetek a baba témáról Lou.-mondta Harry mosolyogva.
-Szerintem is.-szólt Anne-Nem ugrunk el a McDonald's-ba?
Sofie és Niall szeme egyszerre csillant fel.
-Már azt hittem sosem eszünk! Majd éhen halok! Vagy hat darab sajtburgert be tudnék vágni egy ültő hejemben.-mondta Sofie és Niall egyszerre.
Mukkanni sem mertem meglepetések én, de ahogy láttam Anne kivételével mindenki mást is meglepett, hogy létezik még valaki, aki annyit tud enni mint Niall Horan. Elképesztő!
A szőke hajú ír fiú, és Sofie egymásra néztek, Niall és Sofie arcán látszó érzelmeket még a vak is észre vette volna. Úgy csillogott a szemük, mint még soha, és Niallé most nem csak azért, mert kajálni mehet, hanem valami másért is. Úgy éreztem, ez eléggé meg fogja nehezíteni a baba témát.

Itt is lennék, a következő résszel! Remélem tetszik ❤

Szeress szívből! (Befejezett) Where stories live. Discover now