Telefonom csörgésére ébredtem. Ránéztem a telefonom kijelzőjére. Liam. Ó baszki hány óra van?
-Hálló?-szóltam bele rekedt hangon.
-Louis Tomlinson, ajánlom, hogy már úton legyél és csak a forgalom miatt késel.
-Ó hát persze haver.-ugrok ki az ágyból, majd majdnem elesek, a lábamra tekeredett ágynemű miatt-már úton vagyok, csak az útfelújítások, meg minden, tudod hogy van ez.
-Lou siess!-mondja, és lerakja a telefont.
Jobb lesz, ha tényleg sietek, vagy Liam elevenen megnyúz. De hol van Harry? Nem hallom a hangját, sem azt hogy a lakásban motoszkálna. Kint a konyhaasztalon találok egy cetlit.
Loum!
Nem akartalak felkelteni, hisz olyan édesen aludtál, mint egy kis cica! Elmentem Taylorral, este jövök. Puszi életem!
Harry
Persze, hogy is felejthettem el? A drága Taylorral találkozgat! Fasza! Na mindegy, nincs időm ezen gondolkodni. Magamra kapom az ágy mellett heverő boxerem, és a ruhás szekrényhez sietek. Kikapok random pár ruhadarabot, és sietve felveszem. Fél órás utat közel negyed óra alatt tettem meg.
Szinte beesek Liamék ajtaján.
-Na végre Csipkerózsika is ideért-áll előttem Liam karbafont kezekkel.
-Hello mindenki, bocs hogy késtem.
-Jó akkor, mostmár tudjuk le a buli szervezését végre!-forgatja Liam a szemét.
-Mi van Liam-sétál el barátja mellett Zayn-Megjött? Vagy miért vagy ilyen hisztis?
Niall azonnal lepacsizik Zaynnel, a beszólása miatt, ami Liambe folytotta a szót.
-Nem, nincs meg, nem is volt, és nem is lesz. De talán neked kéne a legjobban tudnod, hogy mi a különbség a férfi és női test között!-mondja, mire mindenki hatalmas nevetésben tör ki. Ezek vagyunk mi.
-Na akkor mi az elképzelés?-kérdezem.
-Azt már tegnap megbeszéltük, Lou.-feleli Liam, rovó pillantással.
-Igazából márcsak a vendégeket kell meghívni.-mondja Niall-Pénteken van február elseje, tehát akkor akarjuk tartani. Meg persze azért is pénteken, mert vasárnap interjú lesz, és addig ki kéne pihennünk magunkat.
-Ez leginkább Lou-ra és Harry-re vonatkozik.-mondja Zayn csipkelődve.
-Ó, mondja Mr. No Alkohol!-feleli azonnal Liam nevetve.
-Hát nem éppen az alkoholra gondoltam.-jön a komoly válasz, mire teljes csend telepedik a szobára. 1, 2, 3, és megint röhögünk.
-Na, akkor a lényeg a lényeg-mondja Liam, a könnyeit törölgetve-Én és Niall intézzük a kaját, Zayn és Lou tietek a vendégek. Zayn lakása a legnagyobb, így ott fogjuk tartani. Kápizs?
Mindannyian bólintunk.
-Akkor Louis átugorhatnál hozzám, hogy meghívjunk mindenkit.
Remek ötlet, itt van a vendégek listája, akiket el akarnánk hívni.-nyom Liam egy listát Zayn kezébe-Indulhattok is-tessékel ki mind a kettőnket az ajtón. Micsoda vendégszeretet!
***
Zayn házát ismét az az ismerős illat lengi át, amit imádok. Cigaretta füst, és férfi parfűm keveredik a levegőben. Ez olyan Zayn illat.
-Na és a barátnőd hol van?-kérdezem.
-Aki kiváncsi hamar megörekszik.-vigyorog az ajtó félfának dőlve-Amúgy meg, most nincs itt Londonban. Hazautazott, a családját és a barátait meglátogatni.
-És te? Mármint...
-Szeretem őt, úgyhogy ilyesmi meg sem fordul a fejemben.-feleli habozás nélkül-Na akkor kezdjük el az üzenetek megírását. Nincs sok ember a lapon, hamar megleszünk. Te olvasd hogy ki az, én meg küldöm az üzenetet.
Bólintok, mire Zayn lehuppan az egyik fotelbe, és előveszi a telefonját, majd rámpillant, jelezve, hogy olvashatom.
-Ed-kezdem-Selena, Ellie, Justin-és így tovább, amíg meg nem akadt a szemem az egyik neven: Taylor Swift. Na jó, ezt a nevet simán átugorhatom. Úgyse olyan fontos, meg hát nem fog hiányozni senkinek a partyról. Legalábbis nekem biztos nem.
Az üzenetek elküldése után hazaindultam, reménykedve, hogy Harry még nem ért haza, vagy éppen nincs otthon Taylorral. Szerencsére üresen találom a lakást, és később is, csak egyedül jön haza Harry.
***
-Na jó, most mindenki maradjon csendben, Harry mindjárt itt lesz!-mondja Liam, aki nagyon beleélte már magát a szervezésbe, és úgy viselkedik mint valami főnök.
Felfújt lufik és konfettik hevernek mindenhol. Niall pár perce épségben meghozta a tortát. Igazi hős, nem evett bele. Még csak meg sem nyalta. Már írtam Harrynek, hogy siessen Zaynhez.
Egyszer csak ajtónyitódás hallatszik az előszoba felől.
-Heló srácok. Siettem ahogy tudtam, baj van? Vagy mi?-lép be Harry a szobába mire mindenki egyszerre kiabálja:
-MEGLEPETÉS!
Harry először meglepődött, majd boldogság könnyek csillogtak az arcán. Odarohantam, és szorosan magamhoz öleltem, ahogy a banda többi tagjai is. Úgy megcsókoltam volna, de nem lehet. Nem lehet, hisz annyi ember van itt, mégha csak a srácok lennének itt. Szinte fájdalommal engedem el Harryt, hogy a többiek is tudjanak gratulálni neki.
-Köszönöm! Annyira boldog vagyok, hogy ennyien gondoltatok rám a születésnapomon!-törölgeti könnyáztatta arcát, és szemeit.
Olyan jó volt látni Harry örömét, és a mosolyát, ami egész nap az arcán virított. De végre, az utólsó vendég is elment. Most jön az én időm. Niall épp Zayn hűtőjében matatott, Zayn a erkélyen cigizett, Liam pedig a party dekorációit szedegette le. Kézen fogtam Harryt, és bementem vele Zayn szobájába. A szobát mégjobban cigaretta szaga töltötte be. Mindenhol rajzok, és vázlatok hevertek szerte-széjjel. Néhol egy-egy női ruha lógott ki a férfi ruhakupacok alól. Leültettem Harryt az ágyra.
-Most jön az én ajándékom neked!-mondtam, majd karomat Harry nyakrá fontam. Vad csókolózásba kezdtünk, majd gyorsan lekerült mind a kettőnk pólója. Harry kiszabadított nadrágom szorításából, és összefonódva dőltünk rá az ágyra. Már éppen nadrágja sliccéhez nyúltam volna, amikor kivágódott a hálószoba ajtaja.
-Zayn, elfogyott a...-Niall szemei kikerekedtek, én meg gyorsan lepattantam Harryről. Feszülő boxerrel néztem farkasszemet Niallel.-Mindegy...ö...tetszik a supermanes boxered Lou, hello Harry!-intett oda Harrynek, majd becsukta az ajtót.
-Befejezzük otthon?-kérdezte Harry.
-Igen-vágtam rá, majd gyorsan magamra kaptam a ruháimat, és kimentünk a többiekhez.