1- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Adım Irmak Özdemir, yakınlarıma karşı dost canlısıyım. Ancak bu herkes için geçerli değildir.
2- Yazmanızda ki en büyük etken nedir?
Yazmamdaki en büyük etken başlarda hobiydi ama çok güzel yorumlar alıyorum ve bu yüzden yazmayı seviyorum.
3- Ne zamandan beri yazıyorsunuz?
Martta yazmaya başlamıştım ancak o kitapları sildim
4- Yazarken nasıl hissediyorsunuz?
Yazarken kitap karakterlerine nasıl hissettiriyorsam o şekilde hissediyorum bu biraz garip.
5- Yazarken çektiğiniz en büyük zorluk nedir?
Bazen okuyucularımın sıkacağını düşündüğüm yeri yazmak istemiyorum bu yüzden çoğu şey eksik oluyor oluyor bu yüzden zorlanıyorum.
6- Şu ana kadar aldığınız en kötü yorum neydi?
Şuana kadar hiç kötü yorum almadım ama yazdığım mizah kitabına gelen bölüm biraz üzücü olduğu için bu mizah kitabı böyle olması yorumu kötü sayılırdı.
7- Şu ana kadar aldığınız en güzel, aklınızda kalıcı, sizi duygulandıran yorum neydi?
''Kitabınız çok güzel yazar hanım'' dı.
8-Hayal dünyanızı bu kadar genişlemesine sebep olan olaylar nelerdir ?
Kitap okumak diyebilirim.
9- Kitaplarınızdaki ilham kaynaklarınız nelerdi?
Kendi hayatımdan kesitlerle ilham aldım.
10- Bugün ki bakış açınız ve önceki bakış açınız arasında farklılık oldu mu? Olduysa ne gibi farklılıklar oldu?
Olmadı.
11- Yazmak yetenek ister mi? Yoksa sonradan öğrenilebilir mi?
Yazmak yetenek istemez ama herkes yazamaz bu hayal gücüyle ilgili bir şey bence.
12- Yazmak sizin için hayat boyu süren bir serüven mi yoksa? Yoksa geçici heves mi?
Bunu hobi olarak yapıyorum ama geçici bir heves olduğunu sanmıyorum.
13- Türkiye'de ve dünyada en beğendiğiniz yazar / yazarlar kimler?
Funda Ayten
14- Hayatta gerçekleştirmeyi istediğiniz en büyük şey nedir?
Yazdığım kitabın basılmasıdır.
15- Sizin için aşk ne demektir?
Bence aşkın tanımı yoktur bunu tarif edemezsin, aşk benim için karşı cinse karşı duyulan aşırı sevgi.
16- Elinizde sihirli bir değnek olsaydı, dünyada neyi değiştirmek isterdiniz?
Kötü zihniyetleri değiştirmek isterdim.
17- Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
...
18- Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterleri mi anlatmak daha güzel geliyor? Yani eserlerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Eserimin beni yansıtması hoşuma gider.
19- Kitabın adını mı yazmadan önce mi yazdıktan sonra mı belirlersiniz?
Yazarken belirlerim.
20- Belki biliyorsunuzdur. Her başarılı insanın arkasında biri vardır. Sizin arkanızda biri var mı? Varsa neyiniz oluyor?
Yok.
Bu bölümde bizimle Röportaj yapan Irmak ÖZDEMİR' e sonsuz teşekkürler... ❤️