Hoofdstuk 1

57 0 0
                                    

Pov liz.

Ik open mijn ogen en het felle ochtend licht dringt binnen, ik maak een kreunend geluid, en draai me om. Ik kijk naar de nog vredig slapende daan. Ik geef een zacht kusje in zijn nek en hij maakt een instemend geluidje. Hij draait zich om "goodmorning babe" zegt hij met zijn mooi hese ochtend stem. "hi" zeg ik terug. Hij draait zich naar me toe en slaat zijn arme rond mijn middel, "iloveyouw to the moon and back babe" . "iloveyouw to" zeg ik. "Its time to get up" zeg ik terwijl ik letterlijk uit het bed spring. ik loop naar mijn klerenkast toe en pak er een zwarte tanktop een jeans en mijn witte nike sneakers uit. verder nog mijn lingerie en sokken. ik loop naar de badkamer toe. draai de douche aan en spring er vlug onder. daarna kleed ik me aan en loop terug naar de slaap kamer en rol daan het bed uit. "come on babe" zegt ie met een pruillipje, "its time to get up" zeg ik en trek hem over eind. 20 minuten later is ook daan aangekleed. we zouden vandaag naar mijn ouders toe gaan. "Dancing in te mirror singing in the shower" begin ik te zingen en daan kijkt me aan met een-wat-ben-jij-aan-het-doen-blik. Ik loop op hem af en poke hem in zijn buik. "Kom babe het is tijd om te gaan" zeg ik tegen hem terwijl ik mijn iphone, autosleutels en mijn jas pak. ook daan pakt zijn iphone en zijn jas en sluit de deur achter zich.

-ja ik weet het kort hoofdstukje, heb al heel veel in spiratie voor het middenstuk van het boek dus het begin gaat wat stroefsjes maar ik hoop dat jullie het goed vinden xxxmij

And all those little things,,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu