Capitolul 4

85 4 6
                                    

,, sweet little baby in a world full of           pain"

Deci, cum a fost proiectul cu Styles? mă întreabă Angelina. Mă uit la ea panicată pentru o secundă, dar încerc să îmi iau o poziție cât mai dreaptă și încrezătoare.

— A fost în regulă, nimic special. o mint eu și îmi pun colierul cu perle la gât. Sunt îmbrăcată într-o fustă tip creion roșie și o bluză albă cu mânecă lungă, iar pe buze am un ruj roșu aprins.

După incidentul cu Harry de seara trecută, eu și Eva am fost duse până la mașina ei. Am încercat să pun întrebări, dar Harry nici măcar nu se obosea să se uite în direcție mea. Nu am nici cea mai mică idee ce naiba s-a întâmplat, dar vreau răspunsuri cât mai rapid posibil pentru că nu am închis un ochi aseară din cauza gloanțelor pe care le vedeam de fiecare dată când încercam să adorm.

Oftez și îmi încalț tocurile, ca mai apoi să îmi iau geanta și să o prind din urmă pe Angelina, care mă așteaptă jos. Tresar când telefonul meu bâzâie și îl deschid repede. Pe ecran este un mesaj de la Eva, foarte simplu: Ce naiba s-a întâmplat aseară? Iar eu îi răspund la fel de simplu: Nu am nici cea mai vagă idee, dar Harry îmi datoarează niște explicații.

Închid telefonul și ies pe ușa blocului. Angelina stă rezemată de perete și este îmbrăcată într-un polover lung și gros alb, o pereche de blugi negri și niște botine cu toc gros.

— Sigur ești bine? mă întreabă, vizibil îngrijorată, iar eu o iau de mână și îi dau un zâmbet mic.

— Sunt în regulă, stai liniștită.

~•~

Intru în curtea liceului și încep să îmi plimb privirea prin curte, încercând să-l găsesc pe Harry sau pe unul dintre amicii lui. Oftez când văd că niciunul dintre ei nu și-a făcut încă apariția și dau să intru în clădire, dar cineva mă prinde de încheietură și mă trage într-un cooț al școlii.

— Ce dracu? întreb eu și mă smucesc repede, ca mai apoi să îmi ridic privirea spre persoana din fața mea. Harry mă privește cu o față serioasă, lipsită de expresie și este îmbrăcat în obișnuitele lui haine negre.

— Ascultă aici prințesică, că nu am de gând să mă repet. O să uiți ce ai văzut aseară, și tu și mironosița aia cu care ai venit. Nu o să începi să dai pe afară sau să te duci la poliție să ne denunți, pentru că o să ai de suferit. Ai înțeles?

Îl privesc pe Harry, pentru câteva secunde. Nu îmi vine să cred că face asta. Nu poate să îmi spună astfel de lucruri, nu poate avea atât de mult tupeu de țăran.

— Harry, mă ameninți cumva?! Am nevoie de răspunsuri și dacă nu mi le dai nu mă voi lăsa ușor și tu te vei trezi cu poliția la ușă, așa că ar fi bine să scuipi Styles. Îi spun și pot observa cum ochii lui se înnegresc și furia apare pe fața lui.

— Te-am avertizat, ține gura aia închisă pentru binele tău și al celor din jurul tău. spune acesta și trece pe lângă mine, lovindu-se de umărul meu intenționat, lucru care mă fac să mă dau câțiva pași mai în spate.

Intru în grabă în școală și încep să merg pe hol. Eva discută cu două fete pe care nu le cunosc și eu mă îndrept spre micul lor grup.

Alaska(h.s)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum