,, now i wish we never met, 'cause you're
too hard to forget."Capitolul 7
Îmi deschid ochii încet și scot un mic scâncet când durerea din umărul meu își face din nou prezența. O văd pe Violet stând lângă mine, mângâindu-mă pe creștet.
— Te-ai trezit. spune vesel. Ia spune, vrei să îl chem pe Harry? întreabă dulce, iar eu dau frenetic din cap.
Am nevoie de Harry, am nevoie de el.
— Harry, strigă Violet și fericirea din mine crește când îl văd chipul lui Harry apropiindu-se cu repeziciune de mine și punându-se în genunchi lângă mine.
— Vai Alaska, ce mă bucur că ești bine. Îmi pare atât de rău, îmi pare nespus de rău iubito. îmi spune și îmi sărută de nenumărate ori obrajii.
— E în regulă, nu-i vina ta. îi spun și îmi bag mâinile în cârlionții lui răvășiți în timp ce își lipește buzele de ale mele.
Un bărbat intră în încăpere. Este îmbrăcat într-un costum negru, ochii lui sunt albaștri și un păr negru ca abanosul. Arată undeva la patruzeci de ani, dar nu pot fi sigură. Îmi aruncă un zâmbet și Harry mă strânge mai bine în brațe. Îl privesc nedumerită și îmi întorc privirea spre bărbatul care stă acum în fața mea și mă privește cu un mic zâmbet.
— Alaska, numele meu este Rick Carter, este o plăcere să te cunosc și îmi pare nespus de rău pentru incovenientul acesta. îmi spune și arată spre brațul meu împușcat.
— E- E OK. mă bâlbâi eu. Cine sunteți dumneavoastră mai exact?
— Alaska, noi lucrăm pentru Rick. îmi spune Harry și se ridică de pe podea. Îl privesc nedumerită înainte să îmi deschid gura. Astea sunt afacerile necurate de care vorbesc ei tot timpul? Ce Dumnezeu fac atât de rău? Trafic de pătrunjel?
— Și ce faceți mai exact? îl întreb, iar el oftează uitându-se spre Rick, care îi preia vorba.
— Alaska, prietenii tăi sunt doar o mică parte din echipa mea, dar ei sunt cei mai de încredere. Ne ocupăm cu traficul ilegal de arme și ne iese destul de bine. Fiecare are câte o funcție: Niall este creierul, se ocupă cu partea de calculatoare. Zayn și Liam fac negocierile, Violet este spioana, iar Louis și Harry se ocupă de traficul propiu-zis, cea mai grea muncă de altfel.
Îi privesc uimită, când pe unul, când pe altul. Harry se uită îngrijorat, parcă așteptând să răbufnesc, iar Rick îmi așteaptă reacția cu o privire neutră.
CITEȘTI
Alaska(h.s)
FanfictionAlaska Scott- frumoasă, plină de viață și nebunatică. Asta era descrierea roșcatei până nu demult. Tot ce a mai rămas din adolescentă este umbra unui înger cu aripile rupte și cu toate visele sfărâmate. După ce tragedia o lovește, Alaska este ob...