4

116 28 4
                                    

seulhighschool:Herkese selamlar,saygılar.Bu haftaki konumuz sizi oldukça şaşırtacak.Biricik okulumuzda biricik yakışıklı erkekler var bilirsiniz.

Evet bu yakışıklı erkekler listesinin ilk üçüne giren kişisi Min Yoongi.Bizim dilimizden Suga veya Swag.

Bu haftadaki konumuz onun hakkında.

Okulumuzun zengin kızlarından biri lavaboya giderken gözü bu çocuğumuza çarpmış.Suga'nın gözleri hangi renk?Kahverengi!

Ama bu kızımız sevgili Swag'ımızın gözlerini mavi görmüş.Lens olduğunu düşünenler asıl konumuz göz rengi değil!

Sivri köpek dişleri!

Yani dememiz o ki,sevgili yakışıklımız Min Yoongi VAMPİR!😈

H:Çüşşşş

K:Lan can güvenliğimiz yok!

Ğ:Yalandır lan!

L:Aman çok fifi.

İ:Ne saçmalıyorsunuz acaba?Yoongi ve vampirlik?Okulumzda Jeon Jungkook adında bir tane vampir var zaten.Onun üstünde odaklanın!

M:Sanki kendisi istedi hıh!

B:Ben inanmıyorum

C:Ben de.

Ç:Aynen,ben de.

A:Biricik okulumuz?Lan yürü git işine.Burada bile sahtelik akıyor.

seok_jin:Vampir veya değil size ne

S:O okukda bizde okuyoruz.

V:Ve vampirler normal insanların kanlarını emer.

chimyoonmin:Sevgilime iftira atmayı kesin!

J_Hobie:Has...

O:Olsa bile bize ne?

G:Suga vampir olsa bile kontrollü olmalıki bu zamana kadar hiç bir kanıt görmedik.

minsuswag:Sen kimsin de benim hakkımda böyle şeyler söylersin?Bu ne cürret?Bu profilin sabini bulup çok kötü edeceğim!Ve sen @K okulda karşıma çıkma yoksa olmayan sibri köpek dişlerim ile kanını emer seni öldürürüm!

MONSTER'S BLOOD|TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin