8

115 27 9
                                    

yaşayanölü:Sanırım bugün gizemim çözülecek.Ve gizemimi çözen kişi hayal kırıklığına uğrayacak.Ama yine de bana teşekkür edecek.

999 beğeni

I:Biz neden hep olayın arkasında kalıyoruz acaba?

O:Büyük soru ama cevap yok!@I

Ğ:Wuh!Ani(hayır)

L:Ne gizemmiş oğlum.Profile iki saçma fotoğraf atınca gizem mi oluyor?

A:Sen ne anlarsın?@L

N:Nedense gizemli şeyler beni ürkütüyor.

K:Ürkünce gece altına etmiyon değil mi?

İ:Lütfen şu instagramda bir duyuru yapılsın!

M:Ne diye @İ

Ü:Kız sinirlendi?!

Ş:Bir dişi sinirlenince korkacaksın koççum!

Ç:Ne yapabilir ki?

S:Sizi yıkabiliriz ve bu bizim için tereyağından kıl çeker gibi olur.

kimtaehyung:Karşı cins ile alay etmek büyük cesaret ama kızlar bu cesareti patlatıverir.

Kook son yorumla beraber heyecanlandı.Yıllardır görmediği-iki yıl-kişi mesajlaştığı kişinin gönderisine yorum yapıyordu.Bütün hayalleri damla damla suyadüşerken kalkıp hazırlandı.

Telefonu çıkarıp saate baktı.İki dakika sonra evinin önüen siyah bir Ranga Rover gelecekti.

Salona geçti ve dış kapıya ilerledi.Kapıyı açınca karşına çıkan araba ile derin bir nefes aldı.Ve arabaya ilerledi.İçerden açılan kapıya büyümüş gözlerle baktı ve içeri girdi.

Karşısında ki kişi maskeliydi ama saçları grimsiydi ve uzundu.Başımda bir bandana vardı ve gizemli kişi spor giyinmişti.

Araba bir evin önünde durunca hafifçe tırstı.Maskeli adam arabadan indi ve arabanın etrafında dolanıp Junkook'un kapısınıda açtı.

Jungkook bu nezaket karşısında nedensiz yere ürküyordu.

Arabadan indiği an maskeli adam evin kapısına ilerledi.Jungkook arksından maskeli adama yetişince maskeli adam Jungkook'a bir bakış attı.

Sanki kendisini göstermekten utanıyor veya yaptığına pişmanlık duyacak gibi bakıyordu.

Maskeli dam kapıyı açıp içeri girdi.Jungkook'ta arkasından girip kapıyı kapattı.

Maskeli adam sırtı dönüktü.Ama hareketlerinden yüzündeki maskeyi çıkardığı belli oluyordu.

Maskeli adam arkasına dönünce Jungkook yutkundu.Bu kişiyi hiç beklemiyordu.

MONSTER'S BLOOD|TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin