Neyseki düşündüğüm şeyi yapmamış yanıma kıvrılıp uyumuştu.Bütün gece onun aşık olduğum kokusunu içime çekmiştim.
Ve bir şey fark ettim.Kanının tadı ve kokusu eşsizdi.Evet azıcık çok azıcık kanını emmiştim ve tadı başımı döndürmüştü.
O uyanasıya kadar vakit geçirmek için instagramda dolandım.Bir haber gözüme çaptı.
$$$
seulgazetesi:Ünlü oyuncu Moo Ra canına kıymamaya kalktı!Ve başardı
Ünlü güzel oyuncu Moo Ra nişanlısının ölümünden sonra tedavi almaya başlamış ve bu tedavi işe yaramamıştı.
Seul'de tedavi göremeyen kızı için büyük bir servet yatıran babası Moo Ra'yı İngiltere'ye göndermiş ve yanında bir kaç korumasını görevlendirmişti.
Bir kaç gün önce sevgilisi olan Bi Ryum ile ayrılıklarının ardından iyice yıkılan güzel oyuncunun dün gece deniz kıyısındaki kumsalda cansız bedeni bulundu.
Olaya polis karışınca bir kaç gizem daha ortaya çıktı.Moo Ra denize kendini attıktan sonra bir vampir tarafından bütün kanı emilmişti.
Boynundaki iki adet diş izi bunu kanıtlarken bir kaç kişi de olaya tanık olmuştu.
Vampir,uzun boylu,gri saçlı,kırmızı bandası olan bir erkek.
Eğer bunlara uygun bir kişi görürseniz Bay Kim'e haber vermeniz rica olunur.
I:Bu kız mı güzel?
K:Senden güzel @I
İ:Biricik unnim gitti!
Ş:Bi Ryum onu haketmiyordu.
Ç:Gri saçlar falan,ya yaşlı ya boya.
D:Kız intihar etmiş ama onu öldüren vampir.Beyninize tüküreyim ben sizin.
F:Asıl Moo Ra,Bi Ryum'um haketmiyordu sayın @Ş
W:Kız ölmüş bunlar hala kim kimi haketti derdinde @F @Ş
T:Neden ayrıldılar acaba?
L:Aklında ki tek soru bu mu?@T
M:Vampirler ülkemizi sardı.
N:Suriyelilerin Türkiye'yi sardığı gibi mi?
O:Türk müsün?@N
Ö:Hep haketmeyenler kaybeder.
P:Çok gençti daha lan!
R:Annesine acıdım.Evlat acısı en kötüsü.
S:Aynen.
N:Türk'üm!@O
$$$
Kırmızı bandana,gri saçlar?
Bu o olamazdı,değil mi?
Mümkünatı yoktu,olamazdı.Olmazdı değil mi?
Gazeteci olsam iyi haber satarım lan.
Uzun bir aradan sonra ve askıdan alındıktan sonra Merhaba gençler.
Bir sonraki bölüme kadar takipte kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONSTER'S BLOOD|TaeKook
FanfictionBu mükemmel kapak tasarımı için @Panthera_'ya teşekkür ederim.💞 yaşayanölü:Şey...Merhaba. kookiebunny:Merhaba yaşayanölü:Çok yakışıklısın ve iyisin.Seni bu yüzden seviyorum sanırım. kookiebunny:Sevmek?Beni? yaşayanölü:Sorun mu? kookiebunny:Beni tan...