9

109 24 6
                                    

"Sen..."

"Ben..."

Karşımda duran adama bakıyordum.Şoke olmuştum ve hiçbir şey yapamıyordum.

Beynim hükmü,kalbim atışını bırakmıştı.

"Ama-"

"Aması yok Jungkook!Beni bulmak,gizemimi çözmek istedin ve eğer ben izin vermeseydim bunu asla başaramazdın."

Yutkundum.Kendime olan sözümü yerine getirmem gerekiyordu.Onu öldürmem gerekiyordu.Öldüresiye dövüp,şah damarını patlatırcasına kan emmem gerekiyordu.

Ama...Sevdiğim kişiye bunu nasıl yapabilirdim?

"Sırf sana olan duygularımı anlama diye JiYoung ile çıktım.Homofobik bir herif gibi davrandım.Ama...Bunları yaptıkça sana kapıldım."söyledikleri sözler ile şaşkınlık kotam yükelmeye devam ediyordu.

"Gözlerin...Bana öyle bakarken senden nefret edemedim Bay Jeon Jungkook!"bağırması ile irkildim.

"Ben..."

"Aptal hwrif!Zamirleri mi ezberliyorsun?Ben,sen,o,biz,siz,onlar!"

"Bana...Yani benden neden saklandın?"

"Sen benim kardeşimi öldürdün aptal herif!Benim biriciğimi emdin sen,onu yok ettin!"

"ÖYLE OLSUN İSTEMEDİM!"

"BİLİYORUM!"

"Ne?"

"Türünü araştırdım.Kan...Kan olmazsa ölürmüşsünüz."dedi Tae bütün masumluğu ile.

"Ne kadar kardeşimi öldürmüş olsan da senden nefret edemiyorum."

"Etme"diyebildim sadece.Zaten iki yıldır bu düşünce ile yanıp kavruluyordum.

"Etmiyorum..."dedi bana bakarak.Ve bir anda bana sarıldı.Anın şoku ile kalbim boğazımda atarken kaskatı kesildim.Tae bunu yanlış anlamış olacak ki pişmanlık ile benden ayrıldı.

Tam arkasını dönüp gidecekken arkasından ona sarıldım.Boynuna kafamı yerleştirip o muhteşem kokusunu içime çektim.

"Her ne kadar kendime sözüm olsa bile sana kıyamıyorum Tae."

"Kıyma.Bana kıyabilsen bile aşkıma kıyma."dedi boğuk sesi ile.Benden ayrıldı ve tekrar bana döndü.Bir anda havalanınca irkildim.Tae beni kucaklamıştı.Hemen düşmemek için boynundan tutundum.

Merdivenlerin altında bir kapı vardı.Beni oraya götürdü ve bana bir bakış attı.

"Biliyorum rahatım ama kapıyı açsan."dedi kıkırdayarak.Gözlerimi devirdim ve kapının tokmağını aşağı indirdim.İçeri bakmadan tekrar beni kucaklayan adama baktım.

Tae az daha ilerledikten sonra beni fırlattı.Yumuşak olmasına rağmen bir anda yatağa fırlatılmak kaburgalarımı acıtmıştı.

Tae'ye baktığımda hızla tişörtünü çıkardı.Şok ile ona baktım.Düşündğüm şeyi yapmayacaktı değil mi?

Eşofman altını çıkarırken kaçacak delik aradım.Bana yaklaşırken sertçe yutkundum.

MONSTER'S BLOOD|TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin