#KOMPLE ASKIDAYIZ#

96 21 7
                                    

Nasılız?

Umuyorum ki iyisinizdir,ki değilseniz mutlu olun.Siz mutlu olmayı haketen kişilersiniz bunu bilin.

Eveeet.Gelelim asıl konuya.Ben gidiyorum gençler.Ayh.bir tuhaf oldum.

Herkesin askıya aldığı bir kitap olur.Ben profilimi komple askıya alıyorum.

Kitabını askıya alan yazarlar bir duyuru yapar ve iki üç kelime ile okuyucularına veda eder.Bunu bilmeyen varsa "BENİ AĞLATAMAZSIN"kitabının son bölümünü okusa ne demek istediğimi anlar.

Gelelim konumuza.Bazı arkadaşlarım yüzünden bu sıralar oldukça sıkkınım.Ve o kişiler kendilerini biliyor.

Sekizinci sınıfa geçmenin gerginliği ve o bazı kişiler yüzünden bazı kararlar almam gerekti.

İki günde Monter's Blood'u 100 küsür okunma yapmanız beni oldukça sevindirdi,teşekkürler.

7'NİN HATRI ise 500 küsür oldu.İstediğim kitleye ulaştım ve artık gidiyorum.

Geri dönüşüm heralde LGS SINAVI'ndan sonra olır veya bu wattpad bağımlılığını yenebilirsem hiç olmaz.Bu bana bağlı bir şey.

Wattpad her ne kadar bağımlılık yapsada bana bazı arkadaşlarda sundu.

youbemymilk Panthera_

Sizleri seviyorum.Benim yüzümde ufacıkta olsa tebessüm bıraktığınız için sizlere minnettarım.

Bir sürü planım vardı kitaplarım hakkında.Bunları gerçekleştiremedim ve bunun burukuntusu var içimde.

Sizlere bir tavsiye vermek istiyorum;

Sevdiğiniz veya değer verdiğiniz kişi sizi üzerse onun bulunduğu ortamı terk edin.Sonrası fazlasıyla kırıcı oluyor.Kendimden biliyorum.

Askıda olan profilime ve kitabıma hoşgeldiniz ve iyi günler.Sizleri seviyorum,hoşça sağlıklıca kalın.

MONSTER'S BLOOD|TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin