Mike's pov.Co...? Przejście...? Przecież udało nam się je zamknąć! Miało być już po wszystkim! Nie mogłem uwierzyć. El również.
- A twoje "moce"?
- N-nie wiem...-wydusiła a następnie chwyciła za puszkę leżącą tuż obok-mogę?Skinąłem głową na tak. Widziałem po twarzy El ze jest jej ciężko. Skierowała rękę w stronę puszki. Po chwili przedmiot się poruszył a z nosa El poleciała krew.
- Wróciły...-powiedziała z lekkim uśmiechem.
Odwzajemniłem uśmiech.
- A co z przejściem?
- Postaram się je zamknąć-odparła.
Podniosła rękę. Z jej nosa poleciała stróżka krwi, a maź zadrżała.- Agh!-stęknęła El.
- Dasz radę jeszcze chwilka.-po tych słowach z przejścia wyszło coś, co wyglądało jak zdeformowana przerośnięta gąsienica. El skupiła prawie całą swoją uwagę na niej. I to było jej błędem, bo po chwili znów coś z tamtąd wyszło. Ale coś większego. Ohydniejszego. Chwyciło El za rękę i wciągnęło do przejścia.- EL!-krzyknąłem spanikowany.
- Mike..!-próbowała jakoś się bronić, ale nic z tego.Max's pov. (3 min wcześniej)
Wszyscy siedzieliśmy sobie na kanapie. Gadaliśmy o dosłownie wszystkim, aż nagle usłyszeliśmy krzyk Jane i Mike'a.
Zerwaliśmy się na równe nogi a następnie zbiegliśmy do piwnicy-skąd dochodziły krzyki.
- Co się stało?!-krzyknęłam do przerażonego Mike'a.
On wskazał palcem to coś... co wyglądało jak... przejście?- Gdzie jest El?-dodał Dustin
- T-tam...-wyszeptał Mike
Od razu pobiegłam w miejsce które wskazywał Mike.- Tam?!-zmarszczyłam brwi niedowierzając
- Tak...-powiedział po czym dodał już bardziej pewny siebie-ja tam pójdę.
Wziął jedną krótkofalówkę, a drugą mi rzucił.
- Będę się z wami kontaktować.Mike's pov.
Bałem się. Potwornie się bałem. Przykucnąłem przy przejściu. Na trzy. 1. 2. 3!
Wskoczyłem do środka.
Tak. To była druga strona. Biały pył unosił się w powietrzu, a w chmurach widoczna była tak zwana "czerwona burza".Chwyciłem za krótkofalówkę.
- Jestem w środku, słyszycie mnie?
- T-tak-k-przerywało ale można było usłyszeć głos Dustina.Jak już wcześniej wspomniałem, bałem się. Ale wiedziałem że robie to dla El. Nie mogę jej już stracić. Po prostu nie mogę.
——————————————————-
Już niedługo kolejny rozdziałek❣️Zapraszam do komentowania i gwiazdkowania to serio dodaje mi motywacji!😊
CZYTASZ
>Mileven proszę państwa<[ZAWIESZONE]
Teen FictionCześć! Książka jest o najlepszym ship'ie po tej i po drugiej stronie! Zapraszam do czytania wszystkich fanów Stranger Things! Jest to kontynuacja 3 sezonu🤗