Cumartesi

56 5 0
                                    

- Akşam herkez geliyor değil mi?
~ Evet Berk !
- Bence bugün çök eğlencez, belki öçüler görürüz woaahh... Belkide cinler gelir ve içimize girer haha.
~ Berk artık çok saçmalamaya başladın, yeter artık!
- Tamam yaa, sizde hemen oyun bozancılık yapmayın.

Berk hariç hepimiz bunu saçma bir fikir olarak görüyorduk ama onu kırmamak için gidelim dedik.
Okuldan sonra herkez eve gitdi, üstlerini değiştirdi ve saat akşam 9 buçuk gibi Berk'in evinin önünde buluşduk.
O an tüm ekib neşeliydi ama neşemizin çok kısa zamanda kaçcağını o an hiç birimizin aklına gelmezdi ...

Saat 10 gibi parka vardık ve herşey çok normaldi. Berk gitar çalıyordu, ben şarkı söylüyordum ve diğerleri'de çekirdek çıtlıyordu.
Yarım saat sonra çalların arkasında bir şey oynadı. Bir tilki falan'dır sanettik ama sonra göreceğiniz gibi değilmiş...
Tüm erkekler çallara gittiler bakmak için ama hiç birşey göremediler.
+ Herhalde bir tilkiy'di ve bizi görünce kaçtı.
~ Olabilir...
- Belkide bir öcüydü veyatta cinler gelmiştir wooaaahhh...
¬ Artık gerçekten saçmalamaya başladın Berk, kes şunu artık, öcü veyatta cin diye birşey yok !
Berk eve gidip, chips alıp gelmek istiyordu ama tam park'dan çıkarken önüe bir İnsan çıktı, erkek'di ve 16 yaşında falan'dır herhalde.
- Pardon, önümden çekilirseniz sevinirim...
Birden o çocuğun gözleri kırmızılaşdı ve bir vampir gibi dişleri vardı...
Ağzını açtı ve nerdeyse Berki ısıracaktı...
Kaan birden öyle bir hızla koşup Berki sonanda ısırılmaktan kurtardı.
Biz ne oldunu anlayamamıştık ve birden kafamızı çevirince Kaan ve o çocuk dövüşüyordu. 'Gidin buradan, kaçın hemen' diye bağırıyordu.
Alara, Melek, Mert, Berk ve ben eve koştuk ve kapıyı kilitledik.
> Az önce orda ne oldu ?
~ O çocuk bir Vampir miydi?
¬ Mira saçmalama, vampir diye birşey yok !
- Evet o bir Vampirdi...
Ben size demişdim!
> Birincisi sen bize öcüler ve cinler vardır dedin ve ikincisi VANPİR DİYE BİRŞEY YOK !
+ Kaan kaldı orda, oda bizden biri, Berk benimle gel, onu bulalım.
- Hayır ben hayatımı o yeni çocuk için tehlikeye atmam!
~ Tamam ben gelirim, Berk sen Alara ve Meleğe dikkat et.

Mert ve ben dışarı çıktık, Kaanı aramaya. Bir saat aradıkdan sonra onu bir sokağın kenarında kan içinde bulduk. O vampir midir nedir onu çok kötü dövmüş. Onu buldukdan sonra eve götürdük ve eve varınca yaralarının hepsı geçmişdi. Ben artık hiç birşey anlamıyordum, diğerleride aynı. Artık dayanamayıp Kaana az önce ne olduğunu ve yaralarının neden bukadar çabuk iğleştiklerini sordum.
× Gerçekleri duymaya hazırmısınız? Çünkü bu dünyanın en büyük sırrı ve bunu öğrenenlerin genelde başı belaya giriyor...
> Evet anlat şimdi !
× Vampirler gerçek, ve az önce parkda gördüğünüz insan, gerçekte bir insan değil bir vampirdi.
~ Hahah çok komiksin, ve şimdi gerçeği söyle
× Ozaman benim okadar hızlı koşuşumu ve yaralarının okadar çabuk iğleşmesini nasıl anlatıcan? VAMPİRLER GERÇEK VE BENDE BİRTANEYİM !

GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin