İnanamıyorum, yani Alara bir Cadımıydı ve bunu bize hiç anlatmadı mı? Onca yıl arkadaşdık ve bize gerçekten ne olduğunu söyliyemiyicek kadar güvenemiyormuş yani. Ona kızmamıştım ama kırılmıştım...
Ertesi gün okulda Kaan yanımıza geldi
× Size birşey anlatmam daha doğrusu sormam lazım
+ Sor.
× Benim bir arkadaşım var, adı Sercan ve bu okula yazılmış, Ankaraya da yeni taşındı. Burda daha hiç bir arkadaşı yok ve size şey soracaktım... Acaba okula gelince onu bizim ekibe alabilirmiyiz?
~ Tabikide olur
× Ama birşey var... O bir... Kurtadam.
- İlk önce bir Vampir şimdide bir Kurtadam mı ekibe alıcaz? Ben hayır diyorum!
¬ Oha nekadar heyecanlı, ilk öce bir Vampir, sonra bir Cadı ve şimdi...
> MELEK !
¬ ... oops
+ Cadı mı? Biz bir cadı tanımıyorus ki...
> Daha doğrusu tanıyorsunuz...
Alara erkeklere cadı olduğunu anlatmak zorunda kaldı ve onlarda baya bi şaşırdı.Sonrada bir seçim yaptık. 'Sercan gruba katılsın diyenler el kaldırsın' dedim ve Berk hariç herkez el kaldırdı, yani Sercanı gelince gruba alıcaz.
4 gün sonra Kaan'nın arkadaşı okula geldi. Kaan bizi onla tanıştırdı ve çok iyi birisi gibi gözüküyordu.
Akşam üstü bizim ekip toplandı, parka gitdik ve çok eğlendik.Kaan birgün Merte benim için bişeyler hissettiğini söylemiş ve ne yapması için ondan fikir almışdı...
Okuldan sonra bana Kaan'dan bir Mesaj geldi 'Mira hazırlan, üstüne şık birşey giyin seni saat 19 gibi almaya gelicem'. Bende onu dinledim ve üstümü giyindim. Saat 19'da kapımın önünde bir Mercedes beni bekliyordu...
Beni çok güzel bir restauranta götürdü ama yemek fiyatların görünce ağzım resmen yere düşdü.
~ Mert burası çok pağlı.
× Sorun değil ben öderim.
~ Olmaz.
× Sen kafana takma ben öderiiim.
~ Ya ama...
× Aması yok.
~ İyi tamam ozaman.Yemekler bitmişti ve biz yanı Kaan hesabı bekliyordu. Birden bana birşey söylemesi lazım olduğunu söyledi.
× Şey, nasıl başlasam bilemiyorum... Sen, sen çok güzel bir kız'sın ve ben galiba senin için birşeyler hissetiyorum...
~ Uhmm... Kaan bende sana, seni ilk görgüyümden beri aşığım...Sonra bana çıkma teklifi etti ve ben 'evet' dedim.
Inanamıyordum, artık bir sevgilim vardı ... O an ki mutluluğumu anlatamam.
Beni sonra eve bıraktı ve öptü ama bu sefer dudaktan ahhh.
Diğerki gün beni evine çağırdı ve beraber Netflix seyrettik. Ve o akşam birşeye karar verdik, oda şimdilik bizim ekibe beraber olduyumuzu söylememek di.Bir gün okuldan sonra eve yürürken takip edildiğimi fark ettim. İlk hiç birşey anlamamışdım, sonra arkamdan birinin yürüdüğünü fark ettim ve hemen Kaan'ı aradım. Ona olanları anlatdım ve oda 'bekle geliyorum' dedi ama geç kalmıştı. Kafamı arkaya çevirince hiç kimseyi göremedim ve beni takip eden adam birden önümdeydi...
Hiç'den bir siyah araba geldi ve beni takip eden adam beni kollarımdan tutup zorla arabaya bindirdi... ve beni kaçırdı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler
Vampire6 tane arkadaş beraber bir parka gidiyorlar ve görmemeleri gereken şeyler görüyorlar ...