okula dönüş

55 4 0
                                    

Yeni bir okul yılı başlamışdı. Artık 10. sınıfa gidiyordum. Bu sene herşey değişicekti, artık derslerime odaklanmak istiyordum.
İlk okul gününde sabah Alara ve Melek'le buluşdum, beraber okula gitdik.
Bizim sınıf bu sene aynı kalıcak sanetdik ama öyle değil di. İlk gün hic bir yeni öğrenci gelmemişti. O gün okulda zaten bişey yapmamıştık. Okuldan sonra arkadaşlarla parka gitdik, akşama kadar orda oturduk, şarkı söyledik ve çekirdek çıtladık. Herşey normaldi ...
İkinci gün yeni öğrenci geldi, bi erkek di, adıda Kaan dı. Çok yakışıklıydı. Alara, Melek ve ben ona resmen aşık olmuştuk.
Molada kantinde tek başına oturuyordu. Alara ve Melek de Berk ve Mertle masada oturuyordu.
'Acaba yanına gidip tanışsam mı?' dedim kendi kendime. Sonunda Kaa'nın yanına gidip oturdum. 'Selam' dedi. Sonra konuşmaya başladık.
Annesiyle Babası bu yaz bi kazada ölmüşler ve ondan sonra Ankaraya, Teyzesinin yanına taşınmış. Ona akşam bizle parka gelip oturmak ister mi diye sordum. Nerdeyse haftanın 4 günü parkdayız ve belki bizim gruba katılır diye.
Perşembe günü bize katıldı, ve aslında herkez de onu sevdi, Berk hariç .
Bir gün parkda otururken Berk dediki 'benim evin yakınlarında bir park var, orası çok korkunç ve iddiaya göre orda öcüler geziyormuş'.
Mert, Alara, Melek ve ben aynanda 'saçmalama Berk' dedik. Ardından Berk 'Cumartesi günü ben oraya gidcem saat akşam onda, korkmayan gelir, gelmeyenler de artık benim gözümde korkak olur' dedi. Üstüne Kaan ve Mert de geliriz dediler. Cuma günü okulda tüm erkekler bize yalvardılar 'sizde gelin yarın, sizde gelin lüüüttttfffeeennn'.
Sonunda Alara ve Melek dayanamadı ve onayladılar beraber o parka gitmeyi. Sonrada ikisi bana 'Mira lütfen sende gel' diye yalvardılar ve bende evet demek zorunda kaldım.
O gün sınıf'da Kaanla yan yana oturduk ve en az 20 kere göz göze gelmişizdir. Gözleri okadar güzel ki, masmavi. İşte o an ona gerçekten aşık olduyumu anladım, çocuk daha 5 gündür bizim okula gidiyordu ve ben hemen aşık olmuştum.
Ona benimle okuldan sonra Starbucks'agidip bir şey içmek ister mi diye sordum ve kabul etdi.
Okul bitti ve saat öğlen 4 dü. Beraber Starbucks'a gitdik. Orda baya uzun konuştuk ve konu sonra yarına geldi, o parka. İkimizde saçma bir fikir olduğunu düşünüyorduk ama yinede arkadaşları kırmamak için gidelim dedik.
Kahvelerimiz bitdikden sonra beni eve bıraktı ve yanağımı öptü, o an resmen eriye bilirdim herhalde ...

GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin