8

351 23 20
                                    

Perspektywa Rog.

Czułem jego dotyk na swoim ciele. Dominował nade mną i podobało mi się to. Jego usta delikatnie błądziły po moim ciele.

Oderwał się ode mnie po czym spojrzał na mnie. Wbiłem się w jego usta szukając paska od jego spodni rękami. W końcu znalazłem po czym szybkim ruchem rozpoiłem. Za to on umiejętnie ściągnął moje szorty po czym znalazłem się przed nim w samych bokserkach.

Zdjąłem jego jeansy drżącymi rękami. Nie byłem w stanie myśleć rozsądnie. Pierwszy raz czułem takie pożądanie.

W końcu znaleźliśmy się bez niczego. Brian wyglądał na lekko zestresowanego. Objąłem jego policzki po czym pocałowałem go spokojnie w usta aby dodać mu pewności siebie.

W końcu należeliśmy tylko do siebie. Moje ciało całe drżało pod wpływem jego jakiegokolwiek ruchu. Cicho jęknąłem co jakiś czas. Oparłem się o poduszki wpatrując się w twarz Briana który wyglądał na spokojnego.

Każdy jego ruch był pełen pasji. W końcu coś we mnie pękło złapałem się Briana przesuwając paznokcie na jego plecach. Doszłem. Mój umysł nie myślał już dobrze. Po mnie doszedł Brian przytulając się mocną i głośno wzdychając. Przeszedł mnie dreszcz. Opadłem bezwładnie na łóżko głośną oddychając. Zaraz przy mnie położył się Brian cały zdyszany.

Nigdy nie zapomnę tej nocy.

****

Criiiinge ale niestety stosunku nie da się opisać w nie cringowy sposób. Ughh
Przepraszam że krótki ale niedługo pojawi się następny📕❤️

Dear Friend |Maylor| Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz