Az ágyamon ültem,és gondolkodtam.
Mindenen. Végiggondoltam,hogy Dean mit tett értem,és azt is,hogy Gabriel.
Mindkettőjük iránt éreztem valamit.Visszaemlékeztem azokra az időkre,amikor Gabriellel/Deannel a legjobb/legrosszabb pillanataikat éltük át.
DeanEgyedül játszott a játékaimmal.
Dean a saját szobájában olvasott.
Alex dolgozott,anya pedig beteg volt,és a szobájában pihent.
Hirtelen csengettek. Eszeveszett tempóban rohantam le a lépcsőn.
Az osztály legnagyobb hangadója,Szabina állt az ajtóban. Azt mondta,hogy a legjobb barátnőm azt üzeni,hogy soha többé nem akar velem szóbaállni,mert Szabina elmondta neki,hogy kifecsegtem azt,hogy kibe szerelmes. Szabina elégedett mosollyal az arcán távozott.
Elsírtam magam,mivel én sosem csináltam ilyet. Dean felfigyelt a zokogásomra,és odalépett hozzám. Szó nélkül átkarolt,és megsimította a vállam.
Másnap együtt mentünk suliba,és Dean lerendezte Szabinát.
Lilivel (ő az általános iskolás egykori legjobb barátnőm) kibékültünk. Nagyon boldog,és hálás voltam.Ez csupán egy az apró figyelmességei közül. Volt olyan is,amikor persze összevesztünk,de csak gyerekes hülyeségek miatt.
Deannek nem írtam volna,ha még nem szerettem volna egyébként...
Gabriel
Nagyon fura srác,az már biztos!
Viszont. Szerintem azért volt velem olyan,amilyen,mert szerelmes belém.
A magáénak akart,ami tudom,hogy rosszul hangzik,de én rájöttem ő így tudja kifejezni magát. Mondjuk az nem volt szép tőle,amikor ma a ház előtt belepofátlankodott a Deannel való beszélgetésembe,de ez is azt mutatja,hogy féltékeny. Persze az is nagyon,durva volt akkor,amikor nála voltunk,és hát igen...sajnos azért a mai napig haragszom...Átgondoltam mindent.
Az önzetlen Dean,vagy a szerelmes Gabriel?Pár percen belül már tudtam,hogy kit válasszak.
Mosolyogva feküdtem le aludni,mert RÁ gondoltam. Pontosabban azokra az időkre,amikor belépett az életembe.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Utálom?✔️
Любовные романыEgy kamaszlány élete nem gyerekjáték, de egy idegen fiúval,aki egyik napról a másikról csöppen bele az életedbe még nehezebbé válik. Mackenzie Blacknek szülei rég elváltak. A lány anyjával él. Nagyon jó módúak,de ezt Mackenzie nem szereti hangoztatn...