Beléptünk a házba. Egyből megcsapta orromat a finom mézeskalács illat. Alex tud ilyenek készíteni?Dean bevezetett az étkezőbe.
-Hol van Alex?-kérdeztem,miközben a plafont bámultam,amire egy vámpír (?) volt festve.
-Az apám?-kérdezett vissza.-Biztosan valahol Dianával van-vonta meg a vállát,és leült egy székre.
-Ki az a Diana?-értetlenkedtem,közben pedig én is helyet foglaltam.
-Ő az apám felesége-mondta,mintha egyértelmű lenne.
-És erről miért nem szóltál?-akadtam ki teljesen.
-Azt hittem nem érdekel...
-Dehogyisnem!-emeltem fel a hangom. Persze ekkor lépett be Alex,és egy szőke hajú,kék szemű nő,aki egy 10 cm-es magassarkúban egyensúlyozott.
Nagyon ismerős volt. Várjunk-gondolkodtam.-Ez a nő úgy néz ki,mint Mira!
És persze eltaláltam. Mira lépett be az étkezőbe közvetlenül Alexék mögött.
-Dean!-suttogtam idegesen a barátom felé nézve.
-Nem szóltam arról,hogy ki is Mira?-kérdezte elhúzva a száját.
-Hát nem-tettem karba a kezem.
-Sajnálom-mondta.A vacsora nagyon,de nagyon hosszú volt,és rossz.
Alex a fejemhez vágta,hogy mit képzelek magamról,Diana a hajam csodálta (?), és be akarta fonni,ami sikerült is neki akkor,amikor a desszertet ettük, Míra pedig a vacsora elején húsz centire ült Deantől,a végére pedig kettőre. Szuper!
Este tizenegyre értem haza. Mondtam Deannek,hogy nem szükséges hazavinnie.
Otthon micsoda meglepetés Gabriel szobámban laptopozott.
-Milyen volt? Rossz?-mosolyodott el.
-Az-mondtam unott. Ez a párbeszéd nem először zajlott le köztünk.
-Míra miatt,mi?-kérdezte,én pedig mérhetetlen düht éreztem hirtelen.
-Te tudtál róla?
-Ja-vonta meg a vállat,és kiment az ajtómon.
Utána kiáltottam.
-Utállak,ahogy Deant is,mert nem mondtátok el,hogy Míra Dean tesója! Utálom Mírát,mert a magáénak akarja Deant! Utálom ezt a napot!!!
Gabriel nem válaszolt.Ki kellett adnom magamból a feszültséget. Persze,megbántam,mert nem szabadott volna ilyet mondanom.
Igazából imádtam Deant,Gabrielt is szerettem... De Mírát valahogy nem tudtam befogadni a szívembe.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Utálom?✔️
Любовные романыEgy kamaszlány élete nem gyerekjáték, de egy idegen fiúval,aki egyik napról a másikról csöppen bele az életedbe még nehezebbé válik. Mackenzie Blacknek szülei rég elváltak. A lány anyjával él. Nagyon jó módúak,de ezt Mackenzie nem szereti hangoztatn...