Ráno jsem se probudil a šel jsem nám nachystat snídani..udělal jsem míchaný vajíčka se slaninou,pomerančový džus a plus k tomu nějakou tu zeleninu. Dal jsem to na stůl a šel jsem probudit Sama.
„Samoo vstávej" Pohladil jsem ho po tváři..hned se probudil.
„Pojď jinak ti vystydne snídaně" Usmál jsem se na něj.
„Nojoooo.." Rozespale se usmál a posadil se.
...
...
PÁR MĚSÍCŮ SE NiC MOC NEDĚLO (a já jsem líná to všechno Rozepisovat hehe 😂)
...
...
Pohled Sama:
Dneska jako každý den jsem se probudil Maty byl ve škole nom já už do školy nechodím bcs jsem se prostě na to vykašlal nom..
...
...
Maty došel okolo 17:00..já už měl hotovou večeři..najedli jsme se a pak jsme šli do pokoje..lehli jsme si do postele a tulili jsme se k sobě.
...
...
...
(!!!teď pozor ⚠ úchylná část takže 13+😏 i když vím že to budou číst i mladší 😂)Pak jsem si lehl na Matyho...začal jsem ho líbat on spolupracoval...stahovali jsme si navzájem oblečení..až to skončilo tak že jsme byli oba nazí..já mu dělal cucfleky na krk a on si mezi tím hrál s mýma bradavkama. Pak jsem se odtáhl a sjel jsem dolů (pomoc 😂)
Dal jsem si jeho kamaráda do pusy a začal jsem mu ho kouřit..on vzdychal.. Po chvíli se mi udělal do pusy..já to všechno spolkl a odtáhl jsem se.
On si mě přetočil pod sebe a udělal mi to same co před tím já jemu.. Pak jsem si namazal lubrikant na péro (sorry guys 😂😂) a narval jsem mu ho do prdele..on zakňučel..„jujda promiň." Čekal jsem až si zvykne..až si zvykl tak jsem se začal pomalu v něm pohybovat..pak jsem začal zrychlovat až jsem nakonec jel na max...po chvíli jsem se do něj udělal a vyndal jsem ho z něj..on mi pak udělal to samé...
Párkrát jsme to zopakovali a pak už jsme přestali a jen jsme se mazlili...„Miluji tě Maty❤" Zašeptal jsem.
„Miluji tě Sami❤" Zašeptal Maty.THE END
Okey konec😂 nevím co dále psát takže sorry guyssssss 😂
.
.
.
.Co tu hledáš?
Tu nic není °^°
Vážně
.
.
.
.
..věř mi
Okey
jak chceš
Tu máš :))
Tadaaaaa :)))
Už můžeš jít.
Pápá
Teď už vážně cs :D
~vaše lednička 😂❤
ČTEŠ
matteme...já...já tě miluji...❤ / moottem
Fanfictionidk. je to pěkný cringe😂 a btw je to ship moon a mattem 😂 a pokud to čte někdo ze smtv tak přeji pěknou smrt :) a omlouvám se za gramatické chyby. Jo a předem se omlouvám ale bude se tam vyskytovat krev a úchylné scénky 😏