•Elins perspektiv•
När den där killen hade gått så gick jag ut till köket i stugan. "Hej gumman" sa mamma "hej" mumlade jag tillbaka och satte mig ner på stolen.
•KVÄLLEN•
Jag gick in på toan och försökte nå min tandborste men den var för högt upp. jag är inte jätte kort men inte jätte lång utan jag är bara kort. Jag är faktist 1,57 och det är ganska kort för att vara 15 år men jag är fortfarande inte jätte kort. "Mamma jan du ta ner tandborsten åt mig!?" skrek jag. mamma kom in på toaletten utan att säga något och tig ner min tandborste. Hon verkade lite "skum". När jag hade bostat tänderna borstade jag mitt choklad bruna hår som var ungefär mittemellan bröstet och midjan. Jag gick tillbaka ut och gick till sängen och jag somnade direkt.
•MORGON•
Jag vaknade och gick ut till köket där stod pappa och kollade i kylen. Han vände sig om och frågade "Elin skulle du vara så snäll och gå och handla lite frukost. " okej" sa jag och gick och satte på mig ett par högmidjade jeans som gick till lite nedan för naveln, och en magtröja som gick lite ovanför naveln så man såg min percing i naveln.
•felix perspektiv•
Vi hade ingen mat i stugan så jag hade bestämt mig att jag skulle gå och köpa mat. Och nu står jag ich väljer vilka flingor jag ska köpa(😂). det kom en tjej och ställde sig 2m ifrån mig jag kollade ditåt och såg att det var tjejen vid fönstret. Jag bestämde mig för att gå dit och fråga om hons nummer så det gjorde jag. "ehh hej" sa jag lite nervöst. "hej, ehm är inte du killen från igår" sa hon och skratta lite på slutet, "joo, men jag undrade om jag typ..asså..typ skulle kunna få ditt nummer?" frågade jag och hon nickade. När hon hade skrivit in sitt nummer gick hon därifrån och sa "hej då,görs väll nån gång" jag vinkade som ett hejdå till hon. Jag kollade vad hon hade döpt sig till och det stod 'Elin min bejjb' jag skrattade tyst för mig själv och tig ett flingpaket utan att kolla vilken det var..
YOU ARE READING
FOOO sommaren
FanfictionElin och hons familj ska på camping. Men sommaren blir inte riktigt som hon har tänkt...den blev så mycket bättre när hon träffar bandet The Fooo och lär känna dom bättre.