'Yokluğuna alıştım dediğim kaç yıl oldu hala neden takvimler tutuyorum?'
Sabah beni uyandıran lanet alarm yüzünden kalktım. Bu uykuyu sevmem benim için hep 1-0 geri de başlatıyordu. 5 gün sonra bu odayı terkedecektim. Neredeyse oda boştu. Kenarda bütün eşyalarımın olduğu valizim bana gitme diye bakıyordu. Gidiyordum. 15 yıldır yaşadığım bu hayatı bırakıyordum. Kalkıp üniformamı giyip kahvaltıya indim.
Annem: Gerçekten gitmek istediğine emin misin Emir. Kararını değiştirebilirsin, hala şansın var.
Emir: Gerçekten gitmek istemiyorum annem fakat zorundayım. Söz veriyorum geri döndüğümde sağlam bir delikanlı olacağım.
Tabi geri dönebilirsem... Kahvaltımı yapıp okula doğru yola koyuldum. Son günler olduğu için pek kişi yoktu. O sırada telefonumun titrediğini hissettim. "Whatsapp'tan yeni 3 mesaj"
Gizli Numara: Selam Emir.
Gizli Numara: Şey ben sana bir şey demek istiyorum.
Gizli Numara: Hey! Lütfen beni engelleme.
Emir: Sen kimsin? Numaramı nerden buldun? Mehmet eğer sensen seni çok pis döverim.
Gizli Numara: Neden kankan sana gizli numaradan yazsın Emir?
Emir: Haklısın. Peki ne istiyorsun?
Gizli Numara: Sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var.
Emir: Seni dinliyorum.
Gizli Numara: Emir biliyorum 5 gün sonra gidiyorsun. Ama bunu duyduktan sonra kalmak isteyebilirsin. Baban Emir. Baban yaşıyor...
Babam mı? Nasıl yaşıyor? O kaza da ölmemiş miydi? 5 yıl oldu. Buna inanmıyorum. Gitmemem için yalan söylüyor olabilir. Ne cevap vereceğim?
Gizli Numara yazıyor...
Gizli Numara Çevrimiçi
Gizli Numara yazıyor...
Gizli Numara: Emir.
Gizli Numara: Annen bunu biliyor...
İlk bölüm böyleydi sizce Emir ne tepki verir? -Bal♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç/Son?
Mystery / ThrillerHer şey herkes seni bırakıp gitti. Sadece Gizli ve sen gerçekleri öğrenip yeni bir hayata mı başlayacaksınız. Ya da bu gerçekler hayatının sonu mu olacak?