0.1🌙

11 3 0
                                    


'Bir gün herkes birine geç kaldığına, ya da birinden erken gittiğine pişman olacak...'

Babam yaşıyor muydu? Adını bile bilmediğim bir insana inanmalı mıydım? Yolun ortasında öylece dikilirken ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Bu benim için çok büyük bir olaydı. En iyisi Eve gitmek galiba. Hızlı eve yürüdüm. Kapıyı sertçe çaldım açan olmadı. Kapının önüne oturduğumda bir not gördüm.

"Peki şimdi anneni bırakıp gidecek misin ya o seni bıraktıysa :)"

Sanki biri benle dalga geçiyordu. Hızlı etrafıma baktım. Kapının altında evin anahtarı duruyordu. Hızla eve girdim. Ve gizliye yazdım.

Emir: Herkes beni bırakıp gitti Gizli. Neden bunu bana yaptın!?

Gizli Numara: Emir. Bunu sana söylemeseydim annenin kocasına sensiz kaçtığını hiç bilmeyecek ve kendini suçlayacaktın. O kadın seni oraya gönderip kocasına kaçacaktı. Yıllardır sizi izliyorum. Ve o kadındaki hırs gözlerinden okunuyor.

Emir: Kimsem kalmadı. Ailem dediğim kimsem kalmadı Gizli. Ben ne yapacağım?

Gizli Numara: Önce benim varlığıma alışsan iyi olur.

Emir: Anlamadım?

Gizli Numara: Artık hayatındaki yalanları ortaya çıkarmanın zamanı geldi, Emir.

Bir bölüm daha bitti canlarım. Sizce iyi gidiyor mu? Çok fazla gizli numara yazışması ve Gizem öyküleri okuyorum. İkisini birleştirip bir hikaye çıkarttım ortaya. Umarım beğenirsiniz. Bu arada sizce Emir'i ne kadar iyi tanıyoruz. Ya da şimdiye kadar hiç tanıyamadık? Birde sizce Mehmet nasıl biri hadi tahmin edin :) - Bal🍯

Yeni Bir Başlangıç/Son? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin