0.2⛅

9 3 6
                                    

Birşeyler olmalı artık;
         Değişen bir şeyler...

Emir: Daha hayatımı ne kadar berbat edebilirsin gizli.

Gizli Numara: Öncelikle bana Berfin de lütfen. Ayrıca senin hayatını mahveden ben değilim. Gerçeklerin farkında olman daha iyi diye düşündüm.

Emir:  Berfin beni düşünme! (Görüldü.)

Neden sevdiğim adamın hayatını düzene sokmaya çalışmam, onu düşünmem onu bu kadar darlıyordu. Onu seviyordum. Her şeyden, herkesten çok seviyordum. Sadece o yaralıydı. Onun yaralarına iyi gelebilirdim. Ama o buna izin vermiyordu. Mehmet'e haber vermeliydim.

Berfin: Mehmet. Çok kötü şeyler oldu.

Mehmet: Emir'le alakalı mı?

Berfin: Mehmet, Emir'i annesi ve babası yapayalnız bıraktılar. Peki sevgilisi Cemre'nin ona yaptıklarını öğrenince ne yapacak Mehmet.

Berfin: Çok seviyorum be Mehmet. Her şeyden çok seviyorum. Bıraksa kendi yaralarımı umursamadan onunkileri saracağım, o benimkileri sarmasa da olur.

Berfin: Annem ve babam beni bıraktığında 11 yaşındaydım. Okula gidiyor ve hayatımı seviyordum, herşey çok güzeldi. Emir bizim sitemizde otururdu. Babası öldüğünde 10 yaşındaydı. Hiç odasından çıkmazdı. Hep çıkar belki diye oturur beklerdim onu. Beni hiç farketmedi ama olsun. Ben onu hep sevdim.

Mehmet: Emir'in yanına gidiyorum. Cemre hakkında hiçbir şey bahsetme sakın!

Berfin: Görüşürüz...

Bir bölüm daha sona erdi. Bu arada ilk okurlarım bihatce ve bevinsihirlidunyasi 'na teşekkür ederim. İnşallah güzel gider bu hikayem. Sizleri seviyorum. Ayrıca kafamda değişik fikirler var. Tavsiyelerinize açığım. Sizce Mehmet Emir'e ihanet etmiş midir? Emir'in hayatında doğru düzgün insan kalmazsa Emir ne yapar sizce? Ya da gizlisi onu yanlız bırakmaz belki. Kadir kısmet diyelim keşwkrşaksşak.-Bal🌸


 

Yeni Bir Başlangıç/Son? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin