'peki her şey bir an da değişirse ne olur?'
HATIRLATMA:
Emir: Tamam. Geleceğim, Berfin.
Berfin:Mehmet'in haberi var. Kıza seni çok güzel bir yere götüreceğim de.
Emir: Tamam.
Her şey hazırdı. Şimdi sırada şov zamanıydı :)
.......................................................................................
Berfin'den:
Keşke her şey kitaplar da olduğu gibi anonim olarak tanıştığım çocukla aylarca konuşup karşısına çıkıp sevgilisi olabileceğim gibi olsaydı. Ne yazık ki bunun olmaması beni çok üzüyor.
Tam düşüncelere dalmışken Emir'in yaklaştığını öğrenmemle harekete geçtim. Herkes içeri girdiği an kapılar kitlenecek ve gösteri başlayacaktı.
"Abla, içeri giriyorlar."
İşte şimdi gerçek yüzünü ortaya çıkardım senin Cemre. Bana yaptıklarının hesabını ödeyeceksin...
Emir'den:
Bu kıza nasıl uyup buraya gelebildiğimi hâlâ bilemiyordum fakat ona inanmak istiyordum,içimden bir his hiç iyi şeyler olmayacağı kanısına varmışken bir depoya doğru ilerlemeye başladık. İçeri girdiğimizde karşımızda kocaman bir prodüksüyon, 3 sandalye ve deponun belirli yerlerine konulmuş hoparlörler vardı. (Doğru yazmışımdır inşallah yanlış yazdıysam kusura bakmayın.) İçeri girdiğimiz an kapı üzerimize kitlendi ve sesinin bir aletle değiştirildiği çok belli olan bir ses konuşmaya başladı.
"Hoşgeldiniz. Şovumuza başlamadan önce yerlerinize oturmanızı istiyorum. Şov bittiğinde göreceğim yüz için sabırsızlanıyorum. Herkes hazırsa gösteri başlasın."
Tam olarak ne olduğunu kestiremeyip Cemre'ye döndüm. Korku ile bana bakıyordu. Burda ne oluyordu diye düşünürken Cemre bağırmaya başladı.
"Lütfen çıkarın beni burdan. Benim kapalı alan fobim var. Çıkmak istiyorum kapıyı açın lütfen."
Daha önce hiç böyle bir fobisinin olduğunu bilmediğim sevgilim şu an kapııyı yumrukluyor ve dışarı çıkmak istediğini söylüyordu.
"Cemre sakin ol. Otur ve bekle. Birazdan burdan çıkacağız zaten."
"Hayır diyorum Emir. Benim çıkmam lazım. İstemiyorum diyorum,istemiyorum."
Tam cevap verecekken o gizemli ses konuşmaya başladı.
"Bundan tam 3 yıl önceydi. Siz sevgili olmadan 1 yıl önce. O zamanlar aynı okulda iki arkadaş vardı. Hep birlikte eğlenir sırlarını açar ve destek olurlardı KİMSE KİMSEYE İHANET ETMEZDİ. Taa ki 1 yıl sonra bir gün em yakın arkadaşını sırtından vuran bir olay oldu. En yakın arkadaşı onun sevdiği çocuğun olduğunu bile bile o çocuğu sevdiğini itiraf etti ve sevgili oldular. 4 yıldır sevdiği çocuğu en yakın arkadaşı onun sevdiğini bildiği halde onla sevgili olmuştu. Kız yıkıldı, hem en yakın arkadaşı bildiği kızı hem de onun her şeyini sevdiği çocuğu kaybetmişti. O gün kıza bir söz verdi 'Bir gün gelecek ve yaptıklarını bir bir ödeyeceksin.' Bu hikaye ve karakterler tanıdık geldi mi CEMRE?"
Şok olmuş bir şekilde Cemre'ye bakarken onun gözleri dolmaya başlamıştı. Tam bir şey söyleyecekken o ses tekrar konuşmaya başladı.
"Aradan yıllar geçti. Bir gün bu kızımızın eline bir video geçti. Bakalım videoda neler oluyormuş. İyi seyirleer!"
Video:
"Oha kızım resmen .....'nin sevdiği çocukla sevgili mi oldun?"
"Tabi kızım zaten çocuğu sevmiyorum. Sırf o yelloz sürünsün diye yapıyorum bunları.
"Kızım ya aşık olursan?"
"Ben aşık olmam ama aşık ederim, var mısın iddiasına?"
"Görelim bakalım kim kazanıyor?"
.......................................................................................
Yine mükemmel bir yerde bitirdim. Bakalım daha bizi neler bekliyor?❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç/Son?
Mystery / ThrillerHer şey herkes seni bırakıp gitti. Sadece Gizli ve sen gerçekleri öğrenip yeni bir hayata mı başlayacaksınız. Ya da bu gerçekler hayatının sonu mu olacak?