Fırtınam Felaketim

3.2K 216 100
                                    

Genç kız kadının elinde tuttuğu askıda bulunan gelinliği gördüğünde gözlerine inanamadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kız kadının elinde tuttuğu askıda bulunan gelinliği gördüğünde gözlerine inanamadı. Belden yukarısı tamamen taşlarla süslü olan gelinliğin altıysa tam bir balık modeliydi. Askısız model olup kalp şeklinde olan yakası oldukça hoş görünüyordu.

'Bu senenin en gözde modellerinden biride bu gelinlik. Üstelik bir eşi benzeri daha yok' Gelinliği öven kadına bakıp tekrar gelinliğe döndü Mine.

"Gerçekten de çok güzel. Öyle değil mi Mine?"

'Öyle Canan hanım' Dedikten sonra başını çevirip yanında sessizce bekleyen Seval'e döndü.

"Sen ne dersin Seval, güzel dimi?"

"Aa sen bana mı soruyorsun Mine? Hayır sen genelde kimseye bir şey sormazsın da."

Ablasının iğnelemelerine gözlerini devirip kadının elindeki gelinliğe uzandı 'Ben bunu bir deneyeyim.'

"Ben getiririm. Lütfen siz kabine geçin."

Mine önde kadın arkasında ilerleyip kabine geldiklerinde kadının gelinliği askıya asıp çıkmasını bekledi önce. Kadın gülümseyip 'Yardım için seslenmeniz yeterli' Dediğinde sadece gülümsemekle yetinde. Kabine girdiğinde kapıyı kapatıp kilitledi hemen. Askıda asılı olan gelinliğe bakıp iç çekerken üzerindeki gömleği çıkardı önce. Kenarda bulunan pufun üzerine bıraktığı gömlekten sonra askısını çıkarıp başından geçirmek istedi gelinliği ama üzerinde hala duran pantolonla bu mümkün değildi. Her ne kadar Seval'i yardım için yanında getirmiş olsa da kendine olan kızgınlığından sürekli laf sokmaktan başka bir şey yapmıyordu bugün. O yüzden gelinliği de pufa bırakıp pantolonunu çıkarmaya çalıştı. Tek bacağını zorda olsa çıkarabildiğinde kapı tıklatılmıştı usulca.

'Bir dakika' Derken diğer bacağını da kurtarıp alttan giymeyi denedi bu defa. Göğüslerinden yukarı doğru gelinliği çekiştirirken sutyen askısını çözüp gelişi güzel askıya astı. Kapı bu defa sertçe vurulduğunda eliyle gelinliği göğsüne bastırıp ufak adımlarla kapıya ulaşıp hızla açtı.

'Bir dakika dedim ya!' Diye sertçe kızarken dudaklarına kapanan elle neye uğradığını şaşırdı. Tek eli göğsünde diğer eliyle kurtulmaya çalışırken duyduğu sesle kim olduğunu anladı.

"Şşş sarışın sakin ol! Benim."

Murat'ın yüzüne birkaç saniye şaşkın bakışlarla baksa da bileğinden iterek kendini kurtardı demir gibi sert parmaklardan.

"Ne arıyorsun sen burada?"

Murat'ın yanından geçip kabinin kapısını kapattı ve hemen kimse görmesin diye kilitledi. Ardına döndüğünde genç adamı askıda asılı duran sütyenine baktığını gördüğünde utancından kızarmaya başlamıştı bile. Dar gelinliğin izin verdiği kadar hızlı hareket edip uzanıp aldı sütyeni ve arkasına sakladı. Ama bu defa da Murat'ın bakışları elini sıkıca bastırdığı göğüslerine döndüğünde daha fazla sakin kalamadı.

Sarışın - Kısa HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin