3

419 27 22
                                    

"Senin yanındayken bir daha asla uyumayacağım." Izaya kapı pervazında Shizuo'yu azarlamaya başladı, boynunda ve göğsünde hep ısırık ve emme izleri vardı.

"Bu kadar savunmasız uyuman benim suçum değil."

"Hayır senin suçun. Bir daha aklında bir şey varsa beni uyandır, nereden geldiğini bilmediğim -ama elbette tahmin edebildiğim- bir ton izle uyanmak ne kadar sinir bozucu biliyor musun?"

"Umm... Özür dilerim?" Shizuo tek kaşını kaldırıp biraz alttan bakarak sordu. Bu bakışı, inandırıcı olmadığını söylenerek de olsa Izaya'nın ona yol açmasına yetmişti.

"O zaman bunları sen uyanıkken yapmamda bir sakınca yok?" Shizuo, Izaya'nın peşinden koltuğa ilerlerken sormuştu, cevap olarak bir homurtu aldı.

"Sınırlarını bildiğin sürece yok."

Bunun üzerine Shizuo, Izaya'nın yüzünü avuçları arasına alıp çekiştirmeye başladı. Muhbirden karşılık alamadığı dakikalarında ardındansa boynuna indi karşısındakinin. Fakat yine bir karşılık yoktu, ne bir vücut hareketi ne bir mimik ne de bir ses.

"Uykunda daha eğlencelisin." Shizuo siniri bozulmuş bir şekilde geri çekilirken Izaya güldü.

"Bilincim yerindeyken kendimi kontrol edebildiğim için özür dilerim?"

"Sinir bozucu. Niye sen de kabul etmiyorsun ki?"

"Neyi kabul edeceğim Shizu-chan? Senin bana gösterdiğin duyguları mı? Peki bunu kabul etmemin sebebi ne olacak? Dur tahmin edeyim:" Izaya, oturuyor olduğu koltukta dizleri üzerine çıktı. "Yıllardır beni öldürmeye çalışan adam benden hoşlanıyor, oh, hemen şuracıklara yatıp bacaklarımı ona açayım. O gece sefasını sürerken onun tecrübesizliğinin ve muhtemel dikkatsiz davranışlarının ceremesini çekerken asla ses çıkarmamanın yanı sıra bir de ertesi sabah beni tekrar öldürmeye çalışmasına izin vereyim! Ah, tabi bu sırada karşımdaki aptalın daha fazla zevk alabilmesi için ona duygularımı da açmalıyım ki sabah fırlattığı bir otomatla içimdeki bütün sevgiyi paramparça etsin."

Shizuo hiçbir şey demeden öylece bakarken Izaya ayağa kalktı.

"Sana beni mahvedecek bir şeyi öylece vermemi istiyorsun, aptal. Peki bunu kazanmak için ne yaptın? Daha insanlara bile açılamayıp her gece içindeki boşluğu doldurmak için beni ziyaret ettiğini gizlemek adına başıma koca bir dükkanı atmaya yeltenen adamsın sen. Benden bir cesaret görmek istiyorsan önce kendin örnek ol. Ama kendin yerinde sayarken benden sana adım atmamı bekleme."

Ardından Izaya anahtarlarını alıp evden çıktı, Shizuo'yu kendi evinde yalnızlığa terk ederek.

Lonely at Nights [Shizaya]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin