Part 14

477 24 0
                                    

Ehem. Ehem. Jangan salah kan Author. Takde idea nak letak tajuk. 😅
########################

Nasib baik sebelah kumpulan Twice kerana dapat menjadi juara pertandingan tu.

Oleh kerana itu....... JENG! JENG! JENG!!!!!!

Twice mara ke peringkat antarabangsa!!!!!!!!!

Sebab tu juga lah mereka jadi semakin popular bukan kat sekolah je..... tapi satu negara.

Untuk pertanding tu, akan diadakan di Negara KOREA!!!

( Jangan salahkan Author. Takde idea)

Pertandingan tu lagi 3 bulan jadi mereka banyak masa berlatih.

Lagi satu ni *bad news*. Mak Tzuyu sebagai pelatih mereka.

( Ok. Korang memang fikir ' ok lah tu. Dapat lah daughter and mother bonding time. Tapi tak.)

( Sebab tu juga lah Tzuyu terpaksa pakai baju2 perempuan yang macam menampakkan bentuk body dia)

( Ahli lain perasan kelakuan aneh Tzuyu dan tahu sebab nya.)

Kalau ikutkan ' Cikgu Mrina yang akan latih mereka tapi tiba2 mama Tzuyu datang sekolah dan nak jumpa cikgu Marina.

Sebab nak jadi pelatih. Memandangkan  mama Tzuyu ni memang dulu seorang penari, dia pun setuju lah.

Cikgu Marina fikir itu adalah keputusan yang terbaik. ( Itu pun sebab tak tahu macam mana kehidupan Tzuyu di rumah.)

Lagi satu. Mama Tzuyu upah bodyguard. Kerana? Sebab overprotective. ' nanti cedera lah' ' nanti kena tu lah ni lah.' Macam2 lah.

3 Bulan kemudian.......

Hari pertandingan......

' gulp' " Takut lah aku korang. Ni dah lah depan orang ramai. Masuk TV pulak tu." Kata Momo

" Kalau tiba2 aku salah macam mana!!?" Risau Dahyun

" Korang! Relax lah. Aku pun tengah risau ni tapi kena ingat. Ni impian kita sama2. Kita tak boleh tarik diri sekarang."kata Tzuyu beri semangat

" Haah! Betul kata Tzuyu. Kita kena ingat. Kita akan hadapi ni bersama. Kita menang sama2 kita kalah pun sama2. Takkan nak tarik diri sekarang?" Sambung Sana

Semua ahli kembali ceria dan confident. Mereka semua senyum kerana hadapi ni bersama.

" Jom!!! Let's go TWICE!!!"

"Dipersila kan kumpulan TWICE!!!!"  Kata pengacara majlis.

Mereka mula sama2 bergembira menyanyi dan menari bersama sebagai satu kumpulan.
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻




Minta maaf lah yang ni punya bosan sikit. Takde idea! Jangan lupa tau vote!

Ingat langkah2 ni tau!
1) read
2) vote
3) follow

Hihihi!!!! 😁😁😁😁

Mr Popular and The Tough Girl Where stories live. Discover now