dokuz

725 96 20
                                    


Haechan tekrar Mark'ın yanına konuşmaya gittiğinde tepkisini merak ediyordu.

Terasa çıkmıştı, Mark yine bir şeyler çiziyordu, ses yapmadan yaklaştığında bebek resimleri çizdiğini görmüştü.

Mark onun geldiğini anlayıp, resmine son detayları ekledi ve defterini kapattı.

"Güzel çiziyormuşsun."

"Sağ ol, yine neden benimle konuşmaya çalışıyorsun?" Haechan hızlıca nefes verip ona döndü.

"Herkes benden bir şeyler saklıyor. Öğrenmek istiyorum artık. Kime sorsam konuyu değiştiriyor, sen de kabaca reddediyorsun."

"Pekala, adın ne?"

"Lee Donghyuck." Mark elini uzattı, yine biriyle tokalaşması mı gerekiyordu?

"Hepimizi tehlikeye atıyorsun Donghyuck. Bugün yine dükkana gel. Sana her şeyi anlatayım. Bir daha da benle konuşma." Ardından hiçbir şey söylemeden çekip gitti.



Haechan sınıfa döndüğünde herkesin ona Mark'a davrandıkları gibi davrandığını gördü. Mark'a onu görmüyormuş gibi yapıyorlardı, bu o kadar ileri seviyedeydi ki birkaç gün önce de Jisung ona olmayan kişilerle konuşmaması gerektiğini söylemişti. Dükkana gittiğinde ilk müşreti olarak çağrılmas onu kuşkulandırınca Mark'ın gerçek olduğundan emin olmak için sınıf listesine bakmayı akıl edebilmişti, ama listenin başındaki yazı Mark'ın gerçek olduğunu ona kanıtlamıştı.

'Her şeyi Mark'tan öğren.' yazıyı görünce kafasını kaldırıp sınıfa baktı, herkes kendi halindeydi. Kafasını sola çevirip kapıya göz attığında ona bakan Jisung'ı gördü ve ona bu hareketinden dolayı gülümsedi.




-
jisung cok tatlisin bebisim

ölü çocuk | markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin