Hızlıca parka geldikleri için bankta oturuyorlardı. Parkın her yeri beyaz ışıklarla aydınlatılmıştı ve çok göz alıcıydı.
Mark'ın kendisine dönmesiyle Haechan, Mark'a baktı. O sırada en merak ettiği şeyi sordu.
"Bandajın altında ne var?" Mark garipçe gülümsüyordu.
"Görmek mi istiyorsun?" Haechan kafasını sallayarak geçiştirdi, gerçekten merak uyandırıcıydı.
Mark'ın eli bandajın üstüne gitti ve tek harekette bandajı çıkardı, Haechan gördüğü şeye inanamamış olsa bile bu çok güzel gözüküyordu.
"Bir gözünü sırf mavi diye mi kapatıyorsun? Ben olsam kapamazdım."
"Bir kazada gözümü kaybettim, annem gözüme oyuncak bebek gözü yaptı. Sıkıntı mavi olması değil, görmemem gereken şeyleri görmesi."
"Ne gibi şeyler?" Mark nefesini verdi, doğru ya çok soru sorulmasını sevmiyordu.
"Çok soru soruyorsun... Bak Donghyuck, ölü insanı anlamanın bir yolu var, bu gözümde baktığımda o insanların teninin çok daha solgun olduğunu görebiliyorum, fakat diğer gözümle bunu göremiyorum."
"Bu demek oluyor ki... Ölü kişiyi biliyorsun." Mark kafasını salladı.
"O zaman neden yardımcı olmuyorsun ki?"
"Çünkü ölü kişiyi tekrardan öldürmen gerekir. Ne yapacağız, toplanıp öldürecek miyiz?"
"Sınıfla bağlantısı olan kişilerin ölmesinden iyi değil midir?"
"Benden ölü kişiyi öğrenmezsin Donghyuck. Üsteleme."
-
animede göz yeşil ama kimin umrunda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölü çocuk | markhyuck
Fanfictionmark lee sınıftaki ölü çocuktu. ©fatenfive | markhyuck ―02.08.19 ―19.08.19 | korku & story | *Oynanmış Another uyarlamasıdır.