/1/Amikor minden elkezdődött

17.5K 540 95
                                    

Magabiztosan vonultam végig a tornatermen. Tudtam, hogy minden tekintet rám tapad, de ezt már megszoktam. Fekete ruhám, a testemre simult kiemelve a domborulataimat. A hajam szabadon lengett mögöttem, a bőrömet simogatta. A nevem Sarah Evans, a pomponcsapat kapitánya vagyok és a diáktanács elnöke. Az életem tök átlagos, ugyanolyan vagyok mint bármely más tini, legalábbis én ezt hittem.

-Hé bébi, kezdek féltékeny lenni -csúsztatta a kezét a derekamra Adam.

-Féltékeny ugyan kire? -pillantottam rá bűbájos mosolyal.

-Mindenkire aki ebben a teremben van -húzott közelebb magához.

-Te szegény, az elég sok ember -fontam a kezem a nyaka köré. Adam félrebillentette a fejét, tekintete az arcomat tanulmányozta.

-Vadító vagy -szólalt meg végül.

-Úgy gondolod? -érdeklődtem.

-Úgy bizony -vont közelebb magához és az ajkamra tapasztotta az ajkát. Viszonoztam a csókját ám amikor a keze a fenekemre csúszott elkaptam a kezét.

-Lassan a testel szépfiú -villant meg a tekintetem.

-Bébi ne csináld már, mindenki nyalja falja egymást. Mi miért ne tehetnénk? -suttogta a fülembe.

-Mert ők ők, mi pedig mi -jelentettem ki.

-Hetek óta húzol engem. Eléred, hogy felizguljak aztán visszatáncolsz -morogta.

-Nem tehetek róla, hogy felizgulsz ha csókolózunk -tártam szét a kezem.

-Sarah türelmes voltam. Azt hittem, hogy a ma este különleges lesz -nézett a szemembe.

-Szex nélkül már nem is lehet különleges? -vágtam csípőre a kezem.

-Számomra nem -vonta meg a vállát. -Nem várok rád örökre Sarah. Jobb dolgom is van mint veled szórakozni. Mikor összejöttünk azt hittem benne vagy. Olyan lánynak tűntél aki mindenbe benne van, de tévedtem -nézett le rám.

-Hát ez remek -túrtam a hajamba hitetlenkedve. -Most akkor én vagyok a szar igaz? -néztem rá.

-Voltaképpen igen -bólintott.

-Menj a francba Adam -vágtam az arcába és sarkon fordultam. Átverekedtem magam a tömegen majd dühösen puffogva leültem a barátnőm Katherine mellé.

-Jól láttam, hogy az előbb veszekedtetek Adam-el? -pillantott rám kérdőn.

-Igen -vágtam rá. -Annyira az agyamra megy, hogy ő folyton csak szexelni akar -morogtam.

-Végül is, ő a focicsapat kapitánya és átkozottul szexi -töprengett Katherine.

-Ez most komoly? -bámultam rá. -Azért adjam oda magam neki mert a focicsapat kapitánya és átkozottul szexi? -fortyantam fel.

-Igen. Sarah a barátod vagyok és támogatlak, de ez már nem normális -nézett rám. -18 éves vagy és még egy fiúval se voltál. Adam lenne a tökéletes erre -sziszegte.

-Nem fogok azért lefeküdni vele mert ciki 18 évesen szűznek lenni -jelentettem ki.

-Akkor miért jöttél össze vele? -szaladt magasba a szemöldöke.

-Mert ellenállhatatlan volt. Elhalmozott bókokkal és cuki volt velem és ez tetszett, de mióta a fejébe vette, hogy szexelni akar -morogtam.

-Sarah ez teljesen normális. Kamasz fiú tele hormonokkal -sóhajtott fel.

-De ha egyszer nem állok még készen? Ha csak a szex miatt akart velem lenni akkor jobb ha keres magának más valakit -jelentettem ki.

-Táncolunk? -nyújtotta felém a kezét Damon. Damon egy menő banda front énekese volt és ha ő felkért valakit táncolni az nagy dolog volt. Így hát természetes, hogy igent mondtam.

Egy teljesen más világ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora