بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
In the name of God, the Most Gracious, the Most Merciful
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊
┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩
┊ ┊ ┊ ✫
┊ ┊ ☪︎⋆
┊ ⊹
✯ ⋆ ┊ . ˚
˚✩
Assalamualaikum dan salam sejahtera, saya hendak mengucapkan terima kasih kepada pembaca yang sudi membaca cerita saya yang tidak seberapa ini. Jika ada kekurangan saya ingin meminta maaf terlebih dahulu atas salah silap dalam gaya penulisan saya ini. Jalan cerita ini masih sama seperti sebelum ini tapi ada beberapa perkara telah diubah oleh saya mengenai cerita ini. Cerita ini telah saya tukar tajuk ceritanya (sebelum ini ialah hotstuff vs nerda) dan nama watak-watak sebelum ini sahaja.
Saya juga ingin menyatakan bahawa cerita ini tiada kaitan dengan sesiapa pun, jika ada itu hanyalah kebetulan. Idea cerita ini juga adalah hasil daripada otak saya sendiri dan tiada unsur plagiat. Cerita ini juga telah lama ditulis dan dipublish tapi atas sebab sebab yang tertentu saya terpaksa unpublish cerita ini semula. Itu sahaja bebelan saya hari ni terima kasih kepada sesiapa yang sanggup membaca bebelan saya ini.
─━━━━━━⊱༻⚪༺⊰━━━━━━─
Dia seorang gadis yang pemalu dan tidak tahu cara untuk bergaya dan bersosial. Sekali pandang nampak macam nerd, dua kali pandang eh! Nampak comel pula budak ni.
Kehidupan dia semakin menjadi menarik apabila dia telah diberitahu oleh keluarganya yang dia telah bertunang dengan seseorang yang dia tidak kenali! Ah sudah, mampu ke tunang dia terima dia dengan seadanya dengan cara pemakaiannya yang sebegini?
Keadaan semakin bertambah sukar apabila dia telah bertemu dengan seseorang yang berkait rapat dengan masa kegelapannya.
Siapakah tunang dia? Siapakah 'seseorang'yang berkait rapat dengan kegelapannya itu? Apakah yang terjadi dengan kisah ini? InsyaAllah akan diketahui selepas ini!
START : 12/2/2018
RENEW: 31/08/2019
END : -By: LoveHa_Neul
Ya rabb, pinjamkan aku sedikit kekuatan untuk bertahan. Sampai aku bertemu kemanisannya - Adni Syakura
Ya Allah. Andai aku rebah, bangkitkan lah aku kembali. Pujuklah hatiku ini untuk sentiasa tabah menghadapi ujian dariMu. - Rafaiq Noah
─━━━━━━⊱༻⚪༺⊰━━━━━━─
YOU ARE READING
F A T E
Teen FictionF A T E [On Hold] ༺♡༻ Dia seorang gadis yang pemalu dan tidak tahu cara untuk bergaya dan bersosial. Sekali pandang nampak macam nerd, dua kali pandang eh! Nampak comel pula budak ni. Kehidup...