Hold on love choice
Created by : rdl0106
Casts :Choi Si won as Choi Si won
Cho Kyu hyun as Cho Kyu hyun
Kim Ki bum as Kim Ki bum ( Siwon’s ex boyfriend)
Kim Young woon aka Kangin as Choi Young woon ( Siwon’s Father)
Park Jung soo aka Leeteuk as Choi Jung soo ( Siwon’s Mother)
Hang geng as Cho Hang kyung ( Kyuhyun’s Father)
Kim Hee chul as Cho Hee chul ( Kyuhyun’s Mother)
Lee Dong hae as Lee Dong hae (Siwon’s friend)
Kim Jong hoon aka Yesung ( Siwon’s friend)
Lee Hyuk jae as Lee Hyuk Jae aka Eunhyuk ( Kyuhyun’s friend)
Kim Ryeo wook as Kim Ryeo wook ( Kyuhyun’s friend)
Etc ….
Rated : G (General)
Genre : AU/ Drama/ Friendship/ Married Life
Length : 4976 words
Disclaimer : Cerita ini mungkin pasaran atau hampir sama dengan FF karya orang lain tapi ini hasil karya saya.
Warning : YAOI, Typo(s), Gaje, Tidak sesuai EYD yang benar, Crossover, Copy-Cat, Judul dan isi berbeda, membosankan dll
.
.
.
.
DON’T LIKE, DON’T READ
.
.
.
.
.
Chapter 9
“I wanted to tell you that wherever I am, whatever happens, I’ll always think of you, and the time we spent together, as my happiest time. I’d do it all over again, if I had the choice. No regrets.”
––Boundless by Cynthia Hand
KYUHYUN POV
Aku hanya dapat terdiam ketika melihat kenyataan yang berada didepanku. Kakiku sedang disentuh oleh pemuda yang sangat kucintai dan membuat kakiku tidak merasakan sakit sedikit pun. Siwon dengan sangat berhati-hati mengompres kakiku dan membersihkannya secara perlahan. Dengan cekatan dia memerban kakiku dan pandangan matanya yang tampak sangat mengkhawatirkanku. Pandangan itu membuatku semakin merasa bersalah kepadanya.
“ Sementara ini istirahatlah terlebih dahulu, jangan berjalan-jalan, biarkan aku yang membantu mereka. Kau baik-baik saja bukan ?” tanya Siwon kepadaku. Aku hanya dapat menganggukan kepalaku. Kulihat Siwon akan meninggalkanku, namun kutarik tangannya dengan cepat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hold on Love Choice
Fanfic"When someone left you, do not cry because that is the message that you're going to get a better one." ( Akan di private beberapa part bila banyak silent readers )