D e s e t

5.1K 209 78
                                    

Liam Payne: Dám ti hádanku

Niall Horan: No to zas bude 😂

Liam Payne: Má to hnědé vlasy, hnědé oči, menší strniště a stojí právě za tebou, kdo to je?

Nijak jsem vůbec nechápal Liamovu hádanku, ale když jsem přečetl, že to stojí za mnou, vzhlédl jsem pohled od telefonu a otočil se. Pár metrů ode mě jsem uviděl vysokého bruneta s menším strništěm, který se na mě usmíval a rozešel se ke mně. Počkat, to je Liam! Sakra, sakra, nejsem připravený se s ním sejít. Já vím, zním jak nějaká třinácti letá puberťačka, co vidí svého crushe, ale chápete.

,,Ahoj."pozdraví mě, když ke mně dojde. Stále se na mě usmívá a já jsem čím dál tím víc a víc nervózní. ,,Ahoj."pozdravím a zčervenám. Sakra, přestaň se červenat, Horane! Liam se nad mým chováním zasměje a já mám pocit, že mi vyskočilo srdce z hrudě, ten jeho smích.

,,Na internetu jsi docela drzý, ale když jsme si v tváří v tvář, tak se červenáš, jsi nervózní a koktáš."rýpne do mě Liam a já přetočím oči v sloup. Znovu se zasměje, nad čímž se musím zasmát taky. Jeho smích je nakažlivý a taky moc hezký. ,,Drž hubu, prosím tě."zasměju se a bouchnu ho jemně do hrudi. Začneme se oba smát, jak blbý a poté si mě Liam přitáhne do objetí. Objetí mu samozřejmě opětuji a hlavu si položím na jeho rameno.

,,Nechceš někam zajít? Třeba na pizzu?"zeptá se mě, když se odtáhne. Jen se perverzně usměju a kývnu hlavou na souhlas. Liam se tomu opět zasměje, chytne mě za ruku a táhne do nejbližší pizzerie. ,,Doufám, že nejíš hawaii pizzu."koukne na mě přes rameno a zvedne jedno obočí. ,,Nemusíš se bát."mrknu na něj a stisknu jeho ruku.

Texting	|Niam Horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat